کد خبر: ۶۹۸۷۶۱
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰

زالی: نرم افزار "ریسک من" مقاومت فرد در برابر کرونا را مشخص می‌کند

فرمانده ستاد عملیات مدیریت مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: نرم افزار طراحی شده برخط "ریسک من" میزان سلامتی و مقاومت فرد در برابرویروس کرونا را مشخص می‌کند.
زالی: نرم افزار
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا زالی عصر شنبه در آئین رونمایی از نرم افزار برخط "ریسک من" در سخنانی با تاکید براینکه، این نرم افزار برای همه شهروندان قابل استفاده است، به کاربردهای آن اشاره کرد و افزود: همه کسانی که در معرض ویروس کرونا قرار دارند می توانند با استفاده از این نرم افزار شرایط جسمانی خود را تحلیل کنند.

وی ادامه داد: این نرم افزار برخط که استفاده از آن برای شهروندان رایگان خواهد بود، نیازمندی فرد برای مراجعه به مراکز درمانی و درصد نیاز به بستری شدن را مشخص می کند.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت مقابله با کرونا در کلانشهر تهران همچنین گفت: استفاده از نرم افزار برخط ریسک من با بهره گیری از هوش مصنوعی، مدیریت بیمارستانهای استان تهران را ساده تر خواهد کرد.

وی، شناسایی وضعیت جسمی کارکنان در ادارات و سازمان ها و سنجش پرخطر یا کم خطر بودن کارکنان را از دیگر مزایای نرم افزار ریسک من عنوان کرد و افزود: ضمن اینکه با این نرم افزار می توان افراد حائز شرایط دورکاری را مشخص کرد.

دکتر زالی بیان کرد: از طریق این نرم افزار می توانیم با حدود ۱۲۰ هزار اطلاعات بیماران استان تهران شامل فاکتورهایی همچون سن، وضعیت بیمار، سرنوشت بیمار و یافته‌های تصویری با خطایی ناچیز، بیماری کرونا را بهتر کنترل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نرم‌افزار تشخیص کرونا و مراقبت از بیماران کرونایی"ریسک من" با کمک هوش مصنوعی عصر امروز شنبه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رونمایی شد.

این نرم افزار که توسط محققان ایرانی طراحی شده است، با وارد کردن سوابق پزشکی و دارویی و مشخصات فردی، علائم احتمالی فرد در آینده، احتمال نیاز به آزمایش و یا مکمل و نیاز به بستری شدن را بررسی و مشخص می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین