کد خبر: ۶۹۸۷۶۷
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲

استقلال یک - فولاد صفر/ اولین باخت نکونام برابر آبی‌ها رقم خورد

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد با پیروزی یک بر صفر استقلال به پایان رسید تا فرهاد مجیدی در اولین بازی‌اش بعد از قبول دوباره هدایت این تیم پیروز شود.
استقلال یک - فولاد صفر/ اولین باخت نکونام برابر آبی‌ها رقم خورد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد در دیداری از هفته هفدهم لیگ برتر ایران امروز (شنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با پیروزی یک بر صفر استقلال به پایان رسید. تک گل بازی را ارسلان مطهری در دقیقه ۸۱ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. استقلال با این سه امتیاز ۳۰ امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. فولاد هم با ۲۶ امتیاز در رده چهارم قرار دارد. بعد از جدایی فکری از استقلال هدایت آبی‌پوشان به مجیدی رسید تا او بعد از چند ماه دوباره به این تیم برگردد.

نیمه نخست

بازی آرام آغاز شد اما رفته رفته به هیجان آن اضافه شد. در دقیقه ۷ مسابقه بود که محمد نادری به محوطه جریمه فولاد نفوذ کرد و در آنجا سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در ادامه فولادی‌ها بازی را در دست گرفتند و موقعیت‌هایی هم روی دروازه استقلال خلق کردند اما در گلزنی ناکام ماندند. در یکی از این موقعیت‌ها ساسان انصاری توپ را از بالای سر رشید مظاهری عبور داد اما احمد موسوی توپ را از وری خط دروازه بیرون کشید تا دروازه استقلال باز نشود.

استقلال سعی می‌کرد در دقایقی که توپ را در اختیار داشت به سمت دروازه فولاد برود. در یکی از این صحنه‌ها دیاباته با پاس غفوری در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما تعلل در ضربه زدن و دخالت ساسان انصاری منجر به از دست رفتن موقعیت شد. چند دقیقه بعد هم مهدی قایدی در محوطه جریمه فولاد صاحب موقعیت شوت‌زنی شد اما ضربه او محکم و دقیق نبود و به مدافعان برخورد کرد.

در دقیقه ۳۸ مسابقه میری، بازیکن فولاد توپ را در میانه میدان لو داد تا یک حمله خطرناک برای استقلال آغاز شود، پاس غفوری در محوطه جریمه به دیاباته رسید اما ضربه او را محسن فروزان دفع کرد و در ادامه هم دیاباته نتوانست ضربه دقیقی به توپ بزند تا این موقعیت جدی برای استقلال از دست برود.

نیمه دوم

همانند نیمه اول این نیمه هم با فشار بیشتر فولادی‌ها آغاز شد اما موقعیت خطرناکی روی دروازه استقلال ایجاد نشد. در ادامه استقلالی‌ها هم سعی کردند به فولاد فشار بیاورند و موقعیت‌های نصف‌ونیمه‌ای هم ایجاد شد اما بازی بیشتر از اینکه بار فنی داشته باشد با درگیری‌ها و خطاهای پرتعداد بازیکنان دنبال شد. تا دقیقه۷۰ مسابقه در این نیمه موقعیت خطرناکی روی دروازه‌های ایجاد نشد تا اینکه ضربه ایستگاهی مهدی قایدی با ضربه سر دیاباته همراه شد اما توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۰ مسابقه مهدی قایدی پشت یک ضربه ایستگاهی ایستاد اما ضربه او به دیوار دفاعی برخورد کرد و توپ در ادامه به ارسلان مطهری رسید اما مدافع فولاد روی او مرتکب خطا شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. خود مطهری پشت توپ ایستاد و آن را تبدیل به گل کرد تا بازی یک بر صفر به سود استقلال شود.

در ادامه فولادی‌ها با شدت بخشیدن به حملات‌شان سعی کردند این گل را جبران کنند اما در این کار موفق نشدند تا بازی با همان یک گل به سود استقلال به پایان برسد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری(بابک مرادی از دقیقه ۷۰)، احمد موسوی(فرشید باقری از دقیقه ۸۸)، مسعود ریگی، آرش رضاوند(محمدحسین مرادمند از دقیقه ۸۸)، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته(ارسلان مطهری از دقیقه ۷۰) و مهدی قایدی.

ترکیب فولاد: محسن فروزان، موسی کولی‌بالی، عارف آقاسی، وحید حیدریه(مهران درخشان‌مهر از دقیقه ۸۶)، عادل حردانی، محمد آبشک، محمد میری(زبیر نیک‌نفس از دقیقه ۶۳)، پاتوسی(صابر حردانی از دقیقه ۷۳)، فرشاد احمدزاده(حسین ابراهیمی از دقیقه ۸۶)، ساسان انصاری(محمدرضا عباسی از دقیقه ۸۶) و پریرا.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین