کد خبر: ۶۹۸۷۶۸
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴

امیر سرتیپ صباحی فرد: پرورش افسران متخصص و متعهد از اهداف دانشگاه پدافند هوایی است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم پنجمین دوره دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت:پرورش افسران متخصص و متعهد از اهداف دانشگاه پدافند هوایی است و گام های استواری در این مسیر پیشرفت، برداشته ایم.
امیر سرتیپ صباحی فرد: پرورش افسران متخصص و متعهد از اهداف دانشگاه پدافند هوایی است
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: پرورش افسران متخصص و متعهد از اهداف دانشگاه پدافند هوایی است و بحمد الله گام های استواری در این مسیر پیشرفت، برداشته ایم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به کلام مدبرانه فرمانده معظم کل قوا(مد ظله العالی) که فرمودند: هزینه ی تسلیم به مراتب بیشتر از هزینه ی مقاومت است، خاطر نشان کرد: صبر، ایستادگی، مقاومت و خود اتکایی تنها راه پیروزی علیه توطئه های دشمن است.

امیر سرتیپ صباحی فرد با تاکید بر اهمیت آموزش و بکارگیری استادان متعهد و خبره با روحیه ی جهادی در امر آموزش، اظهار کرد: دانشگاه پدافند در اولویت اول نیروی پدافند است و همه ی فرماندهان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه باید با همت شبانه روزی و برطرف کردن نقاط ضعف از هیچ کوششی برای پیشرفت اهداف در این دانشگاه مقدس دریغ نورزند.

وی با بیان اینکه دشمن به بهانه های مختلفی از جمله انرژی هسته ای، حقوق بشر، سامانه های موشکی و ...با اعمال تحریم های ناجوانمردانه و جنگ اقتصادی به دنبال کینه توزی و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: اعتقادات و باورهای ملت شریف ایران اسلامی با هیچ چیزی قابل معامله نخواهد بود و تمامی تهدید ها به فرصت تبدیل شده و شعار ما می توانیم اکنون به ما توانستیم تبدیل شده است.
در پایان این مراسم از دانشجویان و استادان نمونه با اهدا لوح یادبود و هدیه تجلیل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین