کد خبر: ۶۹۸۷۸۸
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳

ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی خوزستان ممنوع شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: برابر مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی این استان ممنوع شد.
ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی خوزستان ممنوع شد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سید محمد اکبری صالحی شنبه شب اظهار داشت: به همین دلیل پلیس از ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی جلوگیری می کند

وی گفت: طی روزهای گذشته با اعمال محدودیت های بیشتر در ورودیهای شهرهای قرمز و نارنجی استان از ورود خودروهای غیر بومی جلوگیری کرده ایم. این محدودیتها برای حفظ سلامت شهروندان سایر نقاط کشور و نیز جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اعمال شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تاکید کرد پلیس همچنین از خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و نارنجی ممانعت به عمل می اورد.

به گفته وی رانندگانی که به این مصوبه بی توجهی کنند توسط پلیس جریمه ۱۰ و پنج میلیون ریالی می شوند و حتی ممکن است خودروی آنان به پارکینگ منتقل شود.

سردار صالحی گفت: پلیس راهور و پلیس راه با افزایش گشتها و نیروها، کنترل مبادی خروجی را بیشتر کرده تا از انتشار ویروس کرونا در نقاط مختلف استان و کشور جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند به همین دلیل پلیس در این شهرستان ها محدودیتهای تردد را بیشتر کرده است.محدودیتهای کرونایی در ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح هم در داخل شهرها به قوت خود باقی است و دوربینها و ماموران پلیس، رانندگان خاطی را اعمال قانون می کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان این محدودیتها را در راستای حفظ سلامت مردم دانست و از رانندگان خواست پلیس را در این امر مهم یاری رسانند.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان شامل اهواز، ماهشهر، کارون، رامهرمز، شادگان، آبادان، دزفول، شوشتر، خرمشهر، دشت آزادگان و هویزه قرمز و هشت شهرستان شامل حمیدیه، هفتکل، ایذه، باغملک، اندیمشک،شوش، هندیجان و امیدیه نارنجی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین