کد خبر: ۶۹۸۹۶۱
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷

یونایتد به شکست ناپذیری سیتی پایان داد

یونایتد یکشنبه شب در شهرآورد منچستر به شکست ناپذیری سیتی در لیگ برتر انگلیس پایان داد و برابر این تیم به برتری دو بر صفر رسید.
یونایتد به شکست ناپذیری سیتی پایان داد
آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان «پپ گواردیولا» درحالیکه از هفته چهاردهم لیگ برتر جزیره تمامی رقبای خود در این لیگ را با شکست بدرقه کرده بودند امشب (یکشنبه) در هفته بیست و هفتم لیگ جزیره در دیداری حیثیتی مغلوب شاگردان «اوله گانر سولسشر» رقیب دیرینه خود شدند.

در این دیدار که با نتیجه ۲ برصفر تمام شد، «برونو فرناندز» در دقیقه ۲ از روی نقطه پنالتی و «لوک شاوو» در دقیقه ۵۰ برای منچستریونایتد گلزنی کرده و سه امتیاز این دیدار را برای تیم خود به ارمغان آوردند.

شیاطین‌سرخ با کسب هر سه امتیاز این دیدار، ۵۴ امتیازی شدند و جایگاه دومی خود در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس را حفظ کردند.

سیتی نیز به رغم این شکست با ۶۵ امتیاز در صدر جدول همچنان دست نیافتنی است.

نیمه اول با اعلام ضربه پنالتی به سود منچستریونایتد بسیار زودتر از انتظار دروازه سیتی باز شد و شاگردان گواردیولا از میهمان خود عقب افتادند.

در ادامه آنان با کنترل توپ و میدان سوار بر بازی بوده و تاکتیک های خود در زمین را به اجرا گذاشتند، اما تلاش آنان به دلیل اشتباهات بازیکنان در خطوط میانی و حمله گلی به همراه نداشت.

نیمه دوم فشار حملات سیتی ادامه یافت اما برخلاف جریان بازی یونایتد به گل رسید.

این گل را شاوو به ثمر رساند او در دقیقه ۵۰ در یک ضد حمله سریع خود را به پشت محوطه جریمه سیتی رساند و با یک دو با بازیکن خودی در محوطه جریمه آبی آسمانی ها توپ ارسالی را دریافت و با شوت زمینی دروازه «ادرسون» سنگربان برزیلی سیتی را باز کرد.

این گل انگیزه بازگشت دوباره به بازی را از بازیکنان سیتی گرفت و آنان در ادامه بسیار پر اشتباه تر از قبل بازی کردند.

پس از گذشت دقایقی و با تغییراتی که گواردیولا در ترکیب تیم ایجاد کرد حرکت رو به جلو سیتی دوباره از سر گرفته شد اما باز هم به دلیل بی دقتی بازیکنان در استفاده از موقعیت‌های به دست آمده تمامی فرصت‌ها برای این تیم ازدست رفت و بازی با سوت «آنتونی تیلور» داور بین المللی و برجسته لیگ برتر به پایان رسید و سیتی پس از ۱۳ هفته در لیگ برتر جزیره باخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین