کد خبر: ۶۹۸۹۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
یک مسئول:

تاثیر مستقیم سفرها بر افزایش آمارهای کرونا/ بستری ۶۴ بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه گیلان

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر علوم پزشکی گیلان با اشاره به تاثیر مستقیم سفرها بر افزایش آمارهای کرونا گفت: نقش مسافرت ها در افزایش و شیوع بیماری ها انکار ناپذیر است و از مردم می خواهیم که در ایام تعطیلات پیش‌رو به مسافرت نروند.
تاثیر مستقیم سفرها بر افزایش آمارهای کرونا/ بستری ۶۴ بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه گیلان
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر حسن رخشاد با اشاره به وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستان های استان اظهار کرد: از ۱۶ شهرستان گیلان دو شهرستان رودسر و رودبار نارنجی هستند؛ همچنین پنج شهرستان آبی و مابقی شهرستان های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی تصریح کرد: شهرستان رودبار و رودسر از مبادی اصلی ورودی به گیلان هستند و باید به این موضوع توجه کنیم که ورود مسافران به استان چه لطمات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر علوم پزشکی گیلان با اشاره به تاثیر مستقیم سفرها بر افزایش آمارهای کرونا افزود: نقش مسافرت ها در افزایش و شیوع بیماری ها انکار ناپذیر است و از مردم می خواهیم که در ایام تعطیلات پیش‌رو به مسافرت نروند.

رخشاد سفرهای غیر ضرور را یکی از راه‌های مهم انتقال و گسترش ویروس کرونا عنوان و تاکید کرد: ضمن هشدار از مردم درخواست داریم که از سفرهای غیر ضرور و تفریحی در این ایام جدا خودداری کنند.

وی از بستری بودن ۲۸۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۷۷ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته است.

رخشاد در پایان خاطرنشان کرد: ۶۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا به دلیل وخامت حال در بیمارستان های استان گیلان تحت مراقبت های ویژه هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
0
0
ربطی نداره. مسافر که توی این شهر ها اقامت نمی کنه. آسمان را به ریسمان نبندید. دلیل اینکه توی این دو شهرستان هنوز زیاد هست. ارتباط روستاهای هم مرز این دو شهرستان در ارتفاعات هست. از ندانستن مردم به نفع اهداف خودتان استفاده می کنید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین