کد خبر: ۶۹۹۰۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

ورود سامانه بارشی قوی به کشور از عید مبعث

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی نسبتاً قوی از اوایل وقت پنجشنبه ۲۱ اسفند همزمان با عید مبعث به کشور خبر داد و گفت: با ورود این سامانه بارشی، بارندگی در کشور را مشاهده خواهیم کرد.
ورود سامانه بارشی قوی به کشور از عید مبعث
آفتاب‌‌نیوز :

«فریبا گودرزی» تصریح کرد: امروز در مناطقی از سواحل دریای خزر، شمال غرب، ارتفاعات البرز و زاگرس جنوبی بارش پراکنده باران رخ خواهد داد، ضمن اینکه این بارش‌ها در مناطق سردسیر و نقاط مرتفع می‌توانند به شکل برف باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وی افزود: برای فردا (سه‌شنبه) همین شرایط بارشی را در برخی از مناطق گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل و خراسان رضوی خواهیم داشت.

گودرزی خاطرنشان کرد: چهارشنبه در برخی از مناطق شمال غرب، سواحل خزر، شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی هم بارش پراکنده رخ می‌دهد؛ اما از روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی نسبتاً قوی، برای روزهای پایانی هفته بارندگی در کشور را مشاهده خواهیم کرد.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا در نوار شرقی کشور و بخش‌هایی از کرمان، یزد، سمنان، قم و جنوب سمنان وزش بادهای شدید موقتی را خواهیم داشت و برای روزهای جمعه و شنبه هم در برخی از مناطق شرق، جنوب شرق و شرق کشور وزش باد شدید به همراه گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری به همراه وزش باد است و بیشینه دمای امروز تهران ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
0
0
سامانه ای که شما بگید شدید نیست !
شدید اون چیز عادیه که روحانی یا جهانگیری بگن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
بازم غرق در... میشیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین