کد خبر: ۶۹۹۰۴۴
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷

صدور حکم جلب رییس یک بانک در ایذه

رییس‌ مرکز بهداشت ایذه گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یک شعبه بانکی در ایذه، موجب صدور حکم جلب برای رییس این شعبه شد.
صدور حکم جلب رییس یک بانک در ایذه
آفتاب‌‌نیوز :

ایمان نوروزی منش دوشنبه اظهار داشت: متاسفانه با وجود تاکید فراوان ما به بانک‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورات ستاد مقابله با کرونا، همچنین عده‌ای این احتیاطهای بدیهی را انجام نمی‌دهند.

وی افزود: در چند نوبت به این شعبه بانک بابت مواردی همچون عدم پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، تهویه نامناسب و موضوعات دیگر تذکر داده شد اما متاسفانه اقدامی جهت بهبود اوضاع صورت نگرفت.

رییس مرکز بهداشت ایذه ادامه داد: با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا، حکم جلب رییس این شعبه بانک برای عدم رعایت موارد فوق صادر شد.

نوروزی از برخورد با سایر ارگان‌هایی که نکات مورد نظر را رعایت نکنند خبر داد و تصریح کرد: طبق دستور فرماندار شهرستان با تخلف هیچ کسی با مسامحه برخورد نمی کنیم زیرا سلامت مردم برای ما در اولویت قرار دارد.

وی در پایان گفت: از مردم نیز می‌خواهیم در خصوص رعایت پروتکل ها در بانک‌ها با مدیران بانک همکاری کنند، از مدیران اداراتی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند تشکر می کنم.

ایذه در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین