کد خبر: ۶۹۹۲۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
به اتهام توهین به امام خمینی

معاون روحانی محکوم شد

عیسی کلانتری همچنین به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی نیز به پرداخت چهل میلیون ریال جزای نقدی در شعبه 1058 دادگاه کیفری محکوم شد.
معاون روحانی محکوم شد
آفتاب‌‌نیوز :

عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست به اتهام توهین به امام خمینی (ره) به صورت بدوی به ۴ ماه حبس تعزیری و منع عضویت در احزاب و گروه‌های سیاسی به مدت دو سال محکوم شد.

با اتمام رسیدگی به پرونده اتهامات عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی، نامبرده به اتهام توهین به بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به صورت بدوی به 4 ماه حبس تعزیری و منع عضویت در احزاب و گروه‌ها سیاسی و اجتماعی به مدت 2 سال محکوم شد.

وی همچنین به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی نیز به پرداخت چهل میلیون ریال جزای نقدی در شعبه 1058 دادگاه کیفری محکوم شد.

اظهارات عیسی کلانتری در خصوص حضرت امام(ره) و ریشه‌های انقلاب اسلامی در گفتگو با یک رسانه مجازی موجب گلایه و انتقاد دوستداران نظام و انقلاب شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
2
گناه داره بیچاره این چهل میلیون ریال یک وقت کمرشو نشکنه؟؟ یعنی خداوکیلی اگر یک فرد معمولی جامعه هم چنین حرفی می زد چنین حکمی براش می دادین؟
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
1
اظهارنظرآزاداست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین