کد خبر: ۶۹۹۲۳۱
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

علی مطهری: از من برای عضویت در نهاد اجماع‌ساز دعوت نشد/ احزاب قوی و فراگیر نداریم

یک چهره نزدیک به جریان اصلاح‌طلب گفت: از بنده برای حضور در نهاد اجماع‌ساز به عنوان عضو حقیقی دعوت نکردند؛ به دلیل اینکه به عنوان اصلاح‌طلب اصطلاحی شناخته نمی‌شوم بنده را اصلاح‌طلب حزبی تلقی نمی‌کنند .
علی مطهری: از من برای عضویت در نهاد اجماع‌ساز دعوت نشد/ احزاب قوی و فراگیر نداریم
آفتاب‌‌نیوز :

علی مطهری در پاسخ به با توجه به اعلام کاندیداتوری برای ۱۴۰۰ از طرف شما، آیا نهاد اجماع‌ساز از شما برای گفت‌وگو در این زمینه دعوتی صورت گرفته است؟ گفت: هنوز از بنده برای حضور در نهاد اجماع‌‍ساز دعوت صورت نگرفته، البته آنها تا قبل از اعلام بنده، اطلاع نداشتند که کاندیدای ریاست‌جمهوری می‌شوم. با توجه به اینکه حدود ده روز از اعلام کاندیداتوری‌ام می‌گذرد اما از طرف این نهاد دعوتی از بنده صورت نگرفته است.

این چهره نزدیک به جریان اصلاح‌طلب ضمن تأکید بر استقلال خود از اصلاح‌طلبان افزود: البته بنده به صورت مستقل وارد عرصه رقابت انتخابات شدم اما به تصمیمات نهاد اجماع‌ساز هم احترام می‌گذاریم چراکه باید منتظر ماند و مشاهده کرد که در آینده چه شرایطی ایجاد می‌‍شود و چه کسانی کاندیدای اصلی خواهند بود که در نهایت متناسب با همان تصمیم گرفته شود.

مطهری در واکنش به اینکه با توجه به عضویت اشخاص حقیقی در نهاد اجماع‌ساز آیا از شما برای حضور در نهاد دعوت کردند؟ تصریح کرد: خیر از بنده برای حضور در نهاد اجماع‌ساز به عنوان عضو حقیقی دعوت نکردند. در حقیقت به دلیل اینکه بنده به عنوان اصلاح‌طلب اصطلاحی به شمار نمی‌روم و اصلاح‌طلب حزبی تلقی نمی‌کنند لذا طبیعی است که از بنده برای حضور در چنین گروه‌هایی دعوت نمی‌کننند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره پایگاه حزبی خود و اینکه متعلق به کدام جریان سیاسی است، اظهار کرد: بنده اصول‌گرای اصلاح‌طلب هستم.

مطهری در مورد اینکه پیش از این گفته بودید بهتر است اعضای شورای شهر و شهرداران از احزاب انتخاب شوند تا پاسخگو باشند، اما در عین حال به عنوان کاندیدای مستقل پا به عرصه انتخابات ۱۴۰۰ گذاشتید، متذکر شد: انتخاب شهرداران از میان احزاب در شرایطی مطرح است که احزاب قوی، فراگیر و با نفوذ وجود داشته باشند اما در حال حاضر احزاب قوی نداریم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین