کد خبر: ۶۹۹۳۰۲
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲

اظهارات پیرلو پس از حذف مقابل پورتو

سرمربی یوونتوس پس از حذف مقابل پورتو اعلام کرد که تیمش اشتباهات بزرگی را مرتکب شده است.
اظهارات پیرلو پس از حذف مقابل پورتو
آفتاب‌‌نیوز :

یوونتوس در دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با وجود پیروزی ۳ بر ۲ در وقت های اضافه از صعود به دور بعد ناکام ماند. بانوی پیر از ۱۰ نفره شدن پورتو نتوانست بهره لازم را ببرد و به خاطر گل خورده بیشتر در خانه از این رقابت ها کنار رفت. آندره‌آ پیرلو پس از پایان این دیدار گفت: چهار اشتباه کردیم که برای دو بازی خیلی زیاد است. اگر اشتباه کنید کاملا عادی است که در لیگ قهرمانان حذفتان کنند. باید این بازی را کنار بگذاریم. یک روز به آن نیاز پیدا خواهیم کرد. اکنون باید در بازی های باقی مانده با تمام قدرت ظاهر شویم.

گل دوم پورتو را سرجیو اولیورا از طریق ضربه آزاد در وقت های اضافه به ثمر رساند و موجب حذف یوونتوس شد. سرمربی ایتالیایی در این رابطه اظهار کرد: ما دیوار دفاعی را خودمان انتخاب کردیم، هرگز نباید بازیکنان روی خود را برگردانند (به خاطر ترس از برخورد توپ). یک اشتباه بود. زمانی که در لیگ قهرمانان دچار چنین اشتباهاتی می شوید بهایش را می پردازید.

سرمربی یوونتوس درباره آینده اش در این تیم گفت: من هدایت یووه را بر عهده دارم و برای پروژه ای که به تازگی شروع شده کار می کنم. این تنها یک شروع است و با قاطعیت به کار خود ادامه می دهم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین