کد خبر: ۶۹۹۴۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۴

واکسن هندی هم رسید و ترخیص شد

پنجمین محموله واکسن کرونا نیز ساعتی پیش به ایران وارد و در حداقل زمان ترخیص شد.
واکسن هندی هم رسید و ترخیص شد
آفتاب‌‌نیوز :

ارونقی، معاون فنی گمرک ایران اعلام کرد که ساعت ۲۲:۱۵ محموله واکسن کرونا از هند به فرودگاه امام خمینی(ره) وارد شده که حاوی ۱۵۰ هزار دوز واکسن با مجموع وزنی ۷۳۲ کیلو گرم بوده است.

وی افزود: همانند محموله های قبلی واکسن، تشریفات گمرکی این محموله نیز در پای پرواز انجام و به سرعت ترخیص و به نمایندگان وزارت بهداشت تحویل شده است.

گفتنی است که پیش از این چهار محموله واکسن کرونا شامل سه محموله از روسیه و یک محموله از چین به ایران وارد شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
حسن زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
واكسن هندى ساخت هندوستان است. هند بزركترين سازنده واكسن در دنياست ولى توليد كننده اوليه واكسن نيست. جا دارد توضيح داده شود واكسن هاى هندى رسيده از چه نوعى است ؟ نا امروز بيشترين واكسن مصرف شده در دنيا واكسن فايزر است ولى بهترين واكسن توليد شده Jhonson & Jhonson ميباشد كه فقط يك تزريق كافى است و احتياج به تزريق دوم ندارد و در يخچال هاى معمولى قابل حمل و نقل و نگهدارى است.
ع. نازمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
ظاهرا بنظر ميرسد Johnson & Johnson بهتر باشد جون فقط يك تزريق كافى است اما بايد تحقيق كرد و از مراجع پرسيد.. متاسفانه نظر پزشگان ايرانى قابل قبول نيست چون اغلب نظر ها با آلوده گى هاى تعصبى ، سياسى، دوستى و دشمنى با كشور هاى سازنده همراه است
در مجموع همه واكسن ها خوب هستند و همه واكسن ها كم و بيش عوارض دارند عينا مثل دارو ها، تمام دارو ها وقتى بموقع درست بكار گرفته شوند و جان مردم را از مرگ نجات دهند بايد به كاشفين انها احترام گذاشت و عوارض انها را هم پذيرفت.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین