کد خبر: ۶۹۹۵۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷

آیت‌الله جوادی‌آملی: نظام در مسیر حق حرکت می‌کند/ دلال غده سرطانی است

: در مسیر حق حرکت می‌کند/ دلال غده سرطانی است
آیت‌الله جوادی‌آملی: نظام در مسیر حق حرکت می‌کند/ دلال غده سرطانی است
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه دلال غده سرطانی است گفت: حفظ سرمایه و مدیریت آن و جلوگیری از دزدی و قطع دست دلال‌ها از اهمّ امور است.

آیت الله جوادی آملی صبح پنجشنبه همزمان با عید مبعث، در دیدار با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، با اشاره به لزوم تکیه بر نیروی کار آماده به خدمت در داخل کشور گفت: تولید، اهمیت بسیاری دارد و در حقیقت پشتوانه پول ما، کار و تولید ما می‌باشد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه نباید در مدیریت، تولید و جلوگیری از اختلاس‌ها و دزدی‌ها کوتاهی کرد، افزود: امانتی که در آیه «إِنَّا عَرَضْنَا الْأَمَانَة عَلَی السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ» آمده است، همین مال است که به دست هر کسی داده شد نباید در آن خیانت کند، لذا حفظ سرمایه و مدیریت در جلوگیری از دزدی‌ها و همچنین قطع دست دلال‌ها از اهمّ امور است.

وی افزود: دلال، غده سرطانی است و این گونه مشکلات در داخل کشور باید هر چه زودتر حل شود.

مرجع تقلید شیعیان خاطر نشان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر حق حرکت می‌کند و هر که با حق است همیشه پیروز است. پایگاه ما حق است، و دشمنان با تکیه بر باطل، هیچ جایگاهی نخواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
0
0
خیلی خوب می شد شما هم مثل سایر رسانه های آزاد،نظرات مخاطبان خود را درج می کردید.برای خود آقایان هم خوب می شد تا نظر مردم را در باره ی حرف هایی که در اتاق دربسته خود می زنند،بدانند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین