کد خبر: ۶۹۹۶۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
دریادار خانزادی:

نیروی دریایی ارتش به کلکسیونی از تجهیزات وموشک‌ها تجهیز شده است

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش با تلاش بی‌وقفه کارکنان خود توانسته به کلکسیونی از تجهیزات از جمله انواع موشک‌های هوشمند مجهز شود؛ با این وجود هنوز در آغاز راه هستیم و با تلاش مضاعف می‌توانیم به جایگاه ممتاز و مناسب ایران اسلامی در جوامع بین‌المللی دست پیدا کنیم.
نیروی دریایی ارتش به کلکسیونی از تجهیزات وموشک‌ها تجهیز شده است
آفتاب‌‌نیوز :

امیر دریادار حسین خانزادی از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر و نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان این دانشگاه بازدید کرد.

وی در این بازدید با تبریک عید مبعث گفت: با همت و تلاش کارکنان نیروی دریایی ارتش توانسته‌ایم به دستاوردهای پیشرفته‌ای دست پیدا کنیم و اقدامات مهمی انجام دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به بومی‌سازی ناوشکن‌ها در این نیرو اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش با تلاش بی‌وقفه کارکنان توانسته به کلکسیونی از تجهیزات از جمله انواع موشک‌های هوشمند مجهز شود؛ با این وجود هنوز در آغاز راه هستیم و با تلاش مضاعف می‌توانیم به جایگاه ممتاز و مناسب ایران اسلامی در جوامع بین‌المللی دست پیدا کنیم.

خانزادی با تاکید بر موقعیت ژئوپولتیک دریایی ایران تصریح کرد: کشور ما از مرز وسیع دریایی و سابقه طولانی دریانوردی برخوردار است؛ بنابراین قدرت، اقتدار و توانایی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران باید در شان و تراز نظام اسلامی و تاریخ کشور ایران اسلامی باشد.

وی ادامه داد: ایران در مرکز راهبردی انرژی جهان قرار گرفته و تنها کشوری است که بیشترین مزیت ترانزیتی و سواحلی عظیم و طولانی منطقه را در اختیار دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ویژگی‌ها و وظایف جوانان انقلابی خاطرنشان کرد: دوران جوانی بهترین دوران برای خودسازی و فراگیری سرشار از امید است؛ هویت جوانان انقلاب اسلامی ریشه در انقلاب و آموزه های دینی دارد و از وحدت کلمه قدرت می‌گیرد، بنابراین قدرت را برای خدمت و شهرت رابرای انقلابی بودن می‌خواهد.

خانزادی با آرزوی موفقیت برای دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) ابراز داشت: با برنامه‌ریزی و تلاش فراوان و با فضل خداوند آینده از آن شما و ملت ایران است و در آینده نه چندان دور ما با اقتدار در اوج پیشرفت و توسعه خواهیم ایستاد و شما جوانان هستید که باید از جایگاه ممتاز جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی دفاع کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
0
0
خُب خدار رُ شکر.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین