کد خبر: ۶۹۹۶۷۷
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵

پیمان اکبری: خود را برای بازی بعد آماده می کنیم/ باید از فرصت هایمان استفاده کنیم

پیمان اکبری می گوید که باید از فرصت هایی که برای تیم پیش می آید زودتر استفاده کرد تا کار سخت نشود.
پیمان اکبری: خود را برای بازی بعد آماده می کنیم/ باید از فرصت هایمان استفاده کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار ‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از امروز (جمعه) به صورت دو برد از سه مسابقه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.

تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان از ساعت 17 مسابقه دور رفت خود را آغاز کردند و پس از دو ساعت و 42 دقیقه رقابت‌ جذاب دو تیم، شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم شهرداری ارومیه سه بر دو حریف خود را شکست دادند تا برای کسب نخستین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر مردان تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشند.

پیمان اکبری پس از این پیروزی گفت: به دو تیم خسته نباشید می گویم. تیم فولاد سیرجان تیم خوبی بوده که از اول لیگ عملکرد و نتایج خوبی داشته است. از همان ابتدا می دانستم که جلوی این تیم کار سختی را پیش رو خواهیم داشت و خود را برای هر شرایطی آماده کرده بودیم.

او افزود: باید از فرصت هایی که برای تیم پیش می آید زودتر استفاده کرد تا کار سخت نشود. شاید اگر زود تر از فرصت ها استفاده می کردیم موفق می شدیم که راحت تر پیروز شویم. در مجموع از شاگردانم راضی هستم.

اکبری در پایان گفت: با اینکه در ست آخر امتیازاتی عقب بودیم اما بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند و فکر نکردند که بازی تمام شده است. این بازی از نظر من تمام شده و خود را برای بازی بعد آماده می کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین