کد خبر: ۶۹۹۸۱۷
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵

یوونتوس رقم آخر خود را برای فروش «رونالدو» اعلام کرد

گزارش نشریه کوریره دلو اسپورت حاکی از آن است که باشگاه یوونتوس در حال انجام محاسباتی است تا اطمینان حاصل کند که در صورت قطع همکاری با «کریستیانو رونالدو» از نظر مالی دچار ضرر و زیان نمی‌شود.
یوونتوس رقم آخر خود را برای فروش «رونالدو» اعلام کرد
آفتاب‌‌نیوز :

سه سال بعد از آنکه مرد پرتغالی چمدان خود را به مقصد تورین بست، حالا بازگشت احتمالی وی به سانتیاگو برنابئو هر لحظه رنگ و بوی جدی‌تری به خود می‌گیرد.

پس از آنکه مهاجم زاده مادیرا پرتغال اواسط هفته گذشته بار دیگر با لیگ قهرمانان وداع کرد، گزارش‌های متعدد منتشر شد مبنی بر اینکه رئال نسبت به ایده بازگشت رونالدو واکنش مثبتی داشته و آن را محتمل می‌پندارد.

نشریه کوریره دلو اسپورت امروز(شنبه) مدعی شد که کارمندان بخش مالی و حسابداری تیم تورینی در حال کار روی سناریوهای مالی هستند تا از این طریق اطمینان حاصل کنند که بانوی پیر سه سال پس از آنکه برای مرد پرتغالی ۱۰۰ میلیون یورو هزینه کرد، در صورت هرگونه انتقال احتمالی وی، متضرر نشود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه تورینی برای فروش رونالدو مبلغ ۲۹ میلیون یورو تعیین کرده که با توجه به سن و سال وی رقمی نسبتا معقول محسوب می‌شود.

مانع احتمالی کهکشانی‌ها برای امضای قرارداد با رونالدو، دستمزد هنگفتی است که وی هم اکنون دریافت می‌کند؛ او در حال حاضر به ازای هر فصل ۶۴ میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند.

«زین الدین زیدان» سرمربی رئالی‌ها در نشست خبری اخیر خود در خصوص بازگشت رونالدو اظهار داشت: همه می‌دانند که رونالدو برای مادرید به چه معنا است، چه دستاوردهایی در مادرید به چنگ آورده و ما در مورد او چه فکری می‌کنیم؛ همه کارهایی که او اینجا انجام داده، شگفت انگیز است اما در حال حاضر، او بازیکن یوونتوس است و بیشتر از این چیزی برای گفتن وجود ندارد. حرف‌های زیادی گفته شده اما ما باید احترام یووه را حفظ کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین