کد خبر: ۷۰۰۰۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
استاندار تهران:

در استان تهران بمانید/ با رعایت پروتکل ها از مراکز تفریحی و گردشگری استان لذت ببرید

استاندار تهران از شهروندان درخواست کرد تا تعطیلات را با عدم اولویت سفر و با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان تهران بمانند و از مراکز گردشگری استان استفاده کنند.
در استان تهران بمانید/ با رعایت پروتکل ها از مراکز تفریحی و گردشگری استان لذت ببرید
آفتاب‌‌نیوز :

انوشیروان محسنی بندپی در هفتمین جلسه شورای اداری استان تهران اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مقرر شد شهرهای قرمز و نارنجی از محدودیت سفر برخوردار شوند و سایر شهرها این محدودیت را نداشته باشند.

وی افزود: برای رفت و آمد به شهرهای قرمز و نارنجی، افراد باید دلایل خود را برای ورود و خروج از شهرها را عنوان کنند تا فرمانداران شهر مبدا نسبت به دلایل ارائه شده، برگ خروج افراد را صادر کنند که البته به صورت محدود خواهد بود.

محسنی بندپی تاکید کرد: با توجه به اینکه وضعیت استان تهران زرد است، تلاش می‌کنیم با استفاده از سازمان‌های گردشگری، شهرداری و محل‌هایی که امکان بازدید از آن‌ها فراهم است، مردم را به ماندن در شهر تشویق کنیم.

وی با آرزوی سالی توام با سلامتی، عزت و افتخار برای هموطنان از شهروندان استان تهران درخواست کرد تا تعطیلات را با عدم اولویت سفر و با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان تهران بمانند و از مراکز گردشگری استان استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
0
0
خسته کردید خبرهای تکراری رو
ما هیچ جا نمیریم
اوفففف
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین