کد خبر: ۷۰۰۱۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸

رقابت ملی‌پوش اسنوکر ایران با نماینده اسرائیل

فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس توضیحاتی در خصوص رویارویی اسنوکرباز ایرانی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی منتشر کرد.
رقابت ملی‌پوش اسنوکر ایران با نماینده اسرائیل
آفتاب‌‌نیوز :

شب گذشته مسابقات WST Pro Series ۲۰۲۱ برگزار شد و سهیل واحدی در گروه E این مسابقات به مصاف حریفان خود رفت. واحدی در شروع این رقابت‌ها نتایج خوبی را کسب کرد و در دو بازی اول به پیروزی رسید. او در بازی سوم مقابل مارک سلبی مرد شماره چهار جهان قرار گرفت و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با نتیجه ۲ بر صفر حریف قدرتمند خود را شکست داد.

او در ادامه لوکاس کلکرز را شکست داد، اما نتیجه را به دنیل ومرسلی واگذار کرد. در بازی بعد باید ملی پوش اسنوکر ایران به مصاف ادن شاراو نماینده رژیم صهیونیستی رفت.

واحدی به دلیل اینکه شانس خود را برای صعود به مرحله بعد افزایش دهد مقابل نماینده رژیم صهیونیستی به میدان رفت و موفق شد او را شکست دهد تا در یک قدمی صعود از گروه خود قرار بگیرد، اما با شکست مقابل استوارت کارینگتون از صعود بازماند و از گردونه رقابت ها حذف شد.

فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در خصوص بازی نماینده ایران با رژیم صهیونیستی اطلاعیه‌ای را صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

" سهیل واحدی به مدت ۴ سال است که از ایران خارج شده و با ویزای کار در کشور انگلستان زندگی می‌کند. شرایط عضویت در تور حرفه‌ای‌ها بدین صورت است که افراد به صورت آزاد در آن شرکت می‌کنند و شرکت در تور حرفه‌ای‌ها به منزله خروج از رنکینگ کشوری فدراسیون های ملی است.

در پی آخرین مسابقه واحدی رهنمودهای لازم در ماه های اخیر به او داده شده اما او بنا بر تصمیمات شخصی در این مسابقات حضور پیدا کرده است. لذا حاضر شدن واحدی در مقابل حریف خود در مسابقات کشور انگلستان ارتباطی با فدراسیون نداشته و با تصمیم شخصی وی بوده است.

فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران ایجاد هرگونه شائبه و دخالت در این خصوص را صراحتا تکذیب و از جامعه ورزش، خصوصا اهالی رسانه تقاضا می‌کند که از هرگونه اقدامی که باعث تشویش اذهان عمومی و همچنین بر هم زدن آرامش جامعه ورزش شود، خودداری نمایند."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
2
خیلی خوب کاری کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
0
بازی کرد . چه خوب. چی میشداگر بازی نمیکرد؟ رقابته دیگه . موسی به دین خود عیسی به دین خود. خود فلسطینی ها دارن با اسراییلیها مسابقه میدهند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین