کد خبر: ۷۰۰۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

در دادگاه مطبوعات این هفته چه گذشت؟

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات گفت: درروز یکشنبه 24 اسفندماه 1399در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی 3 پرونده بررسی شد.
در دادگاه مطبوعات این هفته چه گذشت؟
آفتاب‌‌نیوز :

احمد مومنی راد در این باره گفت: پرونده اول مربوط به مدیر مسئول خبرگزاری فارس و 2 نفر خبرنگار به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر بود که هیات منصفه با اکثریت آرا در موضوع اتهام نشر اکاذیب متهمان را مجرم دانست و نیز باتفاق آرا آنها را در این اتهام مستحق تخفیف دانست.

وی افزود: پرونده دوم مربوط به مدیر مسئول خبرگزاری فارس و یک خبرنگار به اتهام نشر مطالب خلاف واقع بود که هیات منصفه با اکثریت آرا متهمان را در اتهام فوق الذکر مجرم دانست و نیز با اکثریت ارا آنها را در این اتهام مستحق تخفیف دانست.

مومنی راد تصریح کرد: پرونده آخر مربوط به دو متهم مدیر مسئول روزنامه فرهنگ آشتی و مدیر مسئول روزنامه مغرب به اتهام توهین به معظم رهبری و نشر اکاذیب به قصداضرار به غیر بود که هیات منصفه با اکثریت آرا در موضوع اتهام توهین به مقام رهبری متهمان را مجرم ندانست و هیات منصفه با اکثریت ارا در موضوع اتهام نشر اکاذیب متهمان را مجرم دانست و با اکثریت ارا متهمان را مستحق تخفیف دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین