کد خبر: ۷۰۰۳۳۹
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

بازداشت ۶۸ نفر در چهارشنبه‌سوری تهران

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: در روز گذشته/ بیست و ششم اسفند/ ۶۸ نفر به دلیل ایجاد مزاحمت برای شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی دستگیر شدند.
بازداشت ۶۸ نفر در چهارشنبه‌سوری تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه در جمع بندی اخبار حوادث چهارشنبه آخر سال بیان داشت: روز گذشته تعداد هفت هزار و۸۰۰ مورد تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ پلیس پایتخت انجام شد که این موضوع در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هشت درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: یک میلیون و ۸۶۲ هزار عدد مواد محترقه و چهار هزار و ۸۵۲ کیلو اکلیل و سرنج در۱۲ ماهه امسال کشف که عمده کشفیات در اجرای طرح جمع آوری و برخورد با فروشندگان مواد محترقه در یک ماه اخیر بوده است.

براساس اعلام سخنگوی کمیته شب چهارشنبه پایان سال مرکز اورژانس تهران اعلام کرده است: شب گذشته در سطح استان تهران سه نفر در حوادث انفجار مواد محترقه جان باختند.

سعید مهرسروش افزوده است: شب گذشته یک نوجوان ۱۵ ساله در جاجرود در صحنه حادثه فوت کرد و همچنین ۲ نفر دیگر با سنین ۱۸ و ۳۱ ساله بدلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان شهدای تجریش تهران جان باخت.

وی افزود: در سطح استان تهران ۵۵۳ نفر مصدوم شدند که ۱۷ نفر در محل سرپایی درمان شدند و همچنین ۴۱۳ نفر تاکنون از مراکز درمانی ترخیص و در حال حاضر ۱۲۲ نفر در بیمارستان ها بستری هستند که از این افراد

۶۱ مورد قطع عضو، ۲۱۶ مورد آسیب به چشم و ۱۷۰ مورد سوختگی در سطح استان تهران گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین