کد خبر: ۷۰۰۳۸۳
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴

ابهام درباره زمان سفر نتانیاهو به ابوظبی

رسانه های رژیم صهیونیستی در حالی خبر داده اند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم قرار است فردا پنجشنبه به امارات متحده عربی سفر کند که شبکه تلویزیونی الحره امروز چهارشنبه گزارش داد که نتانیاهو تاکید کرده که قبل از انتخابات هفته آینده در رژیم صهیونیستی به ابوظبی سفر نخواهد کرد.
ابهام درباره زمان سفر نتانیاهو به ابوظبی
آفتاب‌‌نیوز :

شبکه الحره در تارنمای خود در خبری کوتاه به نقل از خبرنگار خود، این خبر را منتشر کرد ولی جزییاتی را ارائه نکرد.

انتخابات پارلمانی در رژیم صهیونیستی قرار است سه شنبه هفته آینده برگزار شود.

این در حالی است که روزنامه جروزالم پست چاپ فلسطین اشغالی دیروز سه شنبه خبر داده بود که نتانیاهو روز پنجشنبه (فردا) در سفری چند ساعته به امارات خواهد رفت.

به گزارش این رسانه اسرائیلی، دفتر نتانیاهو با مقام های امارات درباره ترتیبات این سفر تماس داشته اند.

سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ابوظبی قرار بود پنجشنبه هفته گذشته انجام شود اما به تعویق افتاد.

منابع خبری اسرائیل، دلیل تعویق سفر نتانیاهو را خودداری اردن برای عبور هواپیمای نتانیاهو از فراز آسمان این کشور در پی مانع تراشی برای دیدار پادشاه اردن از مسجد الاقصی عنوان کردند.

سفر نتانیاهو به امارات در صورتی که انجام شود، نخستین سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به این کشور پس از عادی سازی روابط بین دو طرف است.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی ۲۳ مرداد امسال با انتشار بیانیه مشترک از امضای توافق برای عادی‌سازی روابط میان ابوظبی و تل‌آویو و آغاز روابط دیپلماتیک میان دو طرف خبر دادند.

مراسم امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو با منامه از یک طرف و پیمان صلح رژیم صهیونیستی با امارات ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) در کاخ سفید و در حضور دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا به صورت رسمی امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست‌ها آشکار و رسمی کردند.

نتانیاهو دیروز سه شنبه در جریان یک مناظره انتخاباتی گفت که چهار کشور جدید عربی به زودی به روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی می پیوندند. او به نام این کشورها اشاره ای نکرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین