کد خبر: ۷۰۰۳۹۸
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵

پیکان با یک سوپرگل و سه امتیاز سال را به پایان رساند

پیکان با گل دیدنی «محمدامین درویشی» از سد ذوب‌آهن گذشت و با ۲۴ امتیاز سال ۹۹ را به اتمام رساند.
پیکان با یک سوپرگل و سه امتیاز سال را به پایان رساند
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با یک گل به برتری رسید.

تک گل بازی در دقیقه ۴۹ به ثمر رسید. محمد امین درویشی هافبک خودروسازان با یک شوت سهمگین و تماشایی از پشت محوطه جریمه توانست دروازه یوسف بهزادی را باز کند و تیمش را به یک برد حیاتی برساند. با این پیروزی شاگردان مهدی تارتار ۲۴ امتیازی شدند و در رده هشتم جای گرفتند. ذوب نیز با قبول این شکست، ۱۴ امتیازی ماند و در حالی در رده چهاردهم باقی ماند که فاصله نساجی با آنها به یک امتیاز کاهش پیدا کرد.

یکی از مهمترین اتفاقات این بازی مصدومیت شهاب گردان، دروازه‌بان ذوب‌آهن در نیمه نخست بود. با خروج او، یوسف بهزادی به زمین آمد ولی نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

ترکیب پیکان

علیرضا رضایی، امیرحسین رنگرز، نادر محمدی، محمد خدابنده لو، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، آرمان قاسمی، امیر روستایی، محمدامین درویشی، سامان فلاح و مجید عبدی

ترکیب ذوب‌آهن

شهاب‌الدین گردان، عبدالله حسینی، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم‌زاده، قاسم حدادی‌فر، میلاد جهانی، رضا محمودآبادی، پیمان رنجبری، فرشاد محمدی‌مهر، محمد سلطانی مهر، مجتبی حقدوست

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین