کد خبر: ۷۰۰۵۱۴
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱

برتری پرسپولیس در نیمه نخست برای نفت مسجد سلیمان

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در نیمه‌ نخست دیدار برابر نفت مسجدسلیمان به برتری یک بر صفر دست یافت که «امید عالیشاه» یک ضربه پنالتی میزبان را در دقیقه هفتم از دست داد.
برتری پرسپولیس در نیمه نخست برای نفت مسجد سلیمان
آفتاب‌‌نیوز :

از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) در دیداری از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم صدرنشین پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفته است.

قضاوت این دیدار را «بیژن حیدری» با کمک‌های «علی میرزابیگی» و «سیدیعقوب حجتی» برعهده دارد.

پرسپولیس که پس از تساوی در دیدار گذشته مقابل نفت آبادان، نیاز مبرمی به کسب برتری دارد تا جایگاهش با خطر روبرو نشود از همان ابتدا بازی را تهاجمی آغاز کرد.

قرار گرفتن «مهدی ترابی» و «شهریار مغانلو» بازیکنان جدید سرخپوشان موجب شد تا این تیم در فاز تهاجمی قوی‌تر از نیم فصل نخست باشد.

در دقیقه هفتم «مهدی ترابی» پس از برخورد با دروازه‌بان میهمان نتوانست دروازه حریف را باز کند و پس از لحظاتی، داور نقطه پنالتی را نشان داد.

بر خلاف انتظار و در حضور بازیکنانی که همواره در زدن ضربات پنالتی موفق هستند، «امید عالیشاه» پشت توپ ایستاد و ضربه بسیار ضعیف او از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

تجمع بازیکنان میهمان در زمین خودی و اشتباهات متعدد هافبک‌های پرسپولیس موجب شد تا کار تیم تحت هدایت «یحیی گل‌محمدی» برای دقایقی، سخت شود.

در دقیقه ۳۲ تلاش «شهریار مغانلو» موجب شد توپ به «سعید آقایی» رسیده و ارسال او را «مهدی ترابی» تبدیل به گل نخست بازی کرد.

در دقیقه ۳۸ «وحید امیری» می‌توانست گلزنی کند که ضربه او با فاصله اندکی به بیرون رفت.

«دراگان اسکوچیچ» سرمربی و «وحید هاشمیان» مربی تیم ملی فوتبال، این دیدار را از نزدیک زیر نظر دارند.

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سعید آقایی، مهدی شیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری و شهریار مغانلو

ترکیب نفت مسجدسلیمان

فرهاد مجدکرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، مصطفی ناییج پور، سعید کریمی، سجاد جعفری، محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی، نیما انتظاری، میثم تهی دست، ساسان حسینی و مهران امیری

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین