کد خبر: ۷۰۰۶۱۱
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

جزئیات تازه از قتل‌عام خانواده کنگانی/ قاتل شناسایی شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر گفت: قاتل پنچ نفر از شهروندان کنگانی شناسایی شده و اقدامات لازم جهت دستگیری نامبرده در حال انجام است.
جزئیات تازه از قتل‌عام خانواده کنگانی/ قاتل شناسایی شد
آفتاب‌‌نیوز :

حسن‌‎پور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر گفت: قاتل پنچ نفر از شهروندان کنگانی شناسایی شده و اقدامات لازم جهت دستگیری نامبرده در حال انجام است.

حسن‌پور افزود: مقتولین شامل سه دختر ۲۱ ، ۱۸ و ۱۴ساله و مادر بزرگ ۷۵ ساله آن‌ها و یک جوان ۲۱ ساله بوده که قاتل در زمان قتل (شامگاه ۲۹ اسفند) درمنزل مقتولین حضور داشته و گفته می‌شود قصد ازدواج با یکی از این دختران را داشته است.

به نوشته خبرگزاری میزان، وی افزود: قاتل از بستگان مقتولین بوده و انگیزه قتل با بررسی صورت گرفته تا این لحظه نارضایتی شدید قاتل از نحوه رفتار و عملکرد این خانواده بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان نیز گفت: ۶ نفر در دو درگیری در این شهرستان کشته شدند که پلیس به‌صورت ویژه پیگیر این موضوع است.

سرهنگ رهام رضایی بیان کرد: دیروز (پنج‌شنبه ۲۸ اسفند) ۶ نفر در دو درگیری در شهرستان کنگان کشته شدند که پیگیری موضوع به صورت ویژه از سوی ماموران و کارآگاهان مجرب پلیس در حال بررسی است. شناسایی عامل یا عاملان و انگیزه این قتل‌ها در دست بررسی است و به محض روشن شدن زوایای این قتل‌ها به آگاهی مردم خواهد رسید.

به نوشته خبرگزاری صداوسیما، فرمانده انتظامی شهرستان کنگان تاکید کرد: هم استانی‌ها اخبار را از کانال پلیس بوشهر دنبال کنند و به اخبار غیررسمی و شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین