کد خبر: ۷۰۰۹۷۲
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

آمار کرونا در ایران، ۲ فروردین ۱۴۰۰/ شناسایی ۷۳۵۷ بیمار و ۸۰ فوتی جدید

سخنگوی وزارت بهداشت از مرگ ۸۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
آمار کرونا در ایران، ۲ فروردین ۱۴۰۰/ شناسایی ۷۳۵۷ بیمار و ۸۰ فوتی جدید
آفتاب‌‌نیوز :

سیماسادات لاری در تشریح آمار قربانیان کرونا در کشور گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۳۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده‌اند. 

وی با بیان اینکه ۷۷۳ نفر از این افراد در بیمار بستری شدند، گفت:‌ بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۰۸ هزار و ۴۲۲ نفر رسید.

لاری با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست داده‌اند، گفت:‌ مجموع جان باختگان این بیماری نیز به ۶۱ هزار و ۸۷۷ نفر رسید.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت تا کنون یک میلیون و ۵۴۹ هزار و  ۶۴۹ نفر از بیماران بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی همچنین با بیان اینکه ۳ هزار و ۸۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند، گفت: تا کنون ۱۲ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۲۷۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری درباره آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرها نیز اظهارکرد: در حال حاضر ۱۲ شهرستان قرمز و ۳۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت "از" و "به" شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین