کد خبر: ۷۰۱۰۱۰
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
لواندوفسکی در کاخ ریاست جمهوری لهستان

تصاویر| آقای فوتبالیست و دریافت نشان افتخار از رئیس‌جمهور

روبرت لواندوفسکی ستاره خستگی ناپذیر بایرن مونیخ و تیم ملی لهستان، از رئیس جمهور این کشور نشان افتخار دریافت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

روبرت لواندوفسکی ستاره 32 ساله بایرن مونیخ و تیم ملی لهستان، توقف‌ناپذیر نشان داده و چند شب پیش با وجود اینکه باوارایی‌ها در دقایق ابتدایی 10 نفره شدند، موفق به ثبت هت تریک شد. دومین هت تریک متوالی روبرت لواندوفسکی در بازی‌های خانگی بایرن مونیخ، او را به 35 گل در این فصل بوندسلیگا رساند. این بهترین عملکرد لواندوفسکی در بوندسلیگا است و او از آمار 34 گل فصل قبل خود نیز عبور کرد.

درخشش لوا باعث شد تا او امروز به دیدار آندره دودا رئیس جمهور لهستان رفته و یک نشان افتخار کسب کند. به دست آورده دوگانه داخلی و کسب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا با بایرن و تصاحب عنوان مرد سال فوتبال جهان در سال 2020 همگی جزوی از کارنامه درخشان این بازیکن خستگی‌ناپذیر با بایرن است.

او به همین دلیل امروز نشان افتخار تولد لهستان (Order of Polonia Restituta) را از رئیس جمهور این کشور دریافت کرد. نشان افتخار تولد لهستان به نشانی در لهستان گفته می‌شود که توسط رئیس‌جمهور این کشور به افراد نظامی یا غیرنظامی و همچنین شهروندان خارجی که در زمینه‌های گوناگون موفق به کسب دستاوردهای ویژه‌ای شده‌اند اهدا می‌شود.

آقای فوتبالیست و دریافت نشان افتخار از رئیس جمهور/عکس


لواندوفسکی پس از دریافت این جایزه در کاخ ریاست جمهوری لهستان گفت: "مهم نیست که من تاکنون چقدر جام قهرمانی به دست آورده ام. در حال حاضر جاه طلبی من بالا است و نمی خواهم به موفقیت هایی که کسب می کنم، استراحت دهم.

آقای فوتبالیست و دریافت نشان افتخار از رئیس جمهور/عکس

هفته گذشته نیز ماتئوش موراویسکی نخست وزیر لهستان با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان تماس گرفت و خواستار آن شد که پس از بازی تیم‌های لهستان و انگلیس در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی که در تاریخ 31 مارس و در ورزشگاه ومبلی برگزار می شود، لواندوفسکی و هم‌تیمی‌هایش را پس از ورود به خاک آلمان، از قوانین قرنطینه معاف کنند.

آقای فوتبالیست و دریافت نشان افتخار از رئیس جمهور/عکس

لواندوفسکی و کریستوف پیاتک از هرتابرلین در باشگاه‌های آلمانی بازی می‌کنند که این مسئله می توانست آنها را به دلیل قوانین و محدودیت‌های کرونایی آلمان در مورد سفر به انگلیس، از این مسابقه مهم بازدارد که بعداً اتحادیه فوتبال لهستان تایید کرد که هر دو بازیکن مجاز به رفتن به انگلیس هستند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین