کد خبر: ۷۰۱۱۹۴
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

حمله رونالدو به رکورد علی دایی در هفته پیش رو

ستاره پرتغالی در سه بازی ملی که در هفت روز آینده پیش رو دارد، می‌تواند رکورد بهترین گلزن بازی‌های ملی را به خود اختصاص دهد.
حمله رونالدو به رکورد علی دایی در هفته پیش رو
آفتاب‌‌نیوز :

هفت گل در سه بازی. این تعداد گلی است که کریستیانو رونالدو نیاز دارد تا در این فیفا دی عنوان بهترین گلزن بازی‌های ملی را به خود اختصاص دهد. مهاجم پرتغالی در طول دوران ورزشی‌اش در بازی‌های ملی ۱۰۲ گل به ثمر رساند و می‌خواهد هر چه زودتر به رکورد علی دایی با ۱۰۹ گل برسد. بامداد پنجشنبه بهترین فرصت است تا این اختلاف را کم کند. تیم ملی پرتغال در نخستین بازی‌اش در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف آذربایجان می‌رود. حریف‌های بعدی این تیم صربستان و لوکزامبورگ هستند.

پرتغال که در سال ۲۰۱۶ فاتح یورو شد، مدتی است به تیم سرسختی تبدیل شده است. این تیم از زوج برناردو و برونو فرناندس بهره می‌برد. همچنین گریرو و کنسلو در این تیم پا به توپ هستند و رونالدو را در خط حمله همیشه ژائو فلیکس یا دیگو ژوتا همراهی می‌کند. به همین خاطر منطقی است که فکر کنیم کریستیانو در مقابل یک حریف کوچک می‌تواند جشنواره گل به راه بیندازد و در این یک هفته به رکورد مورد نظرش دست یابد.

فرناندو سانتوس نمی‌تواند از دو مهره دفاعی خود یعنی په‌په و رویی پاتریسیو بهره ببرد. آن‌ها به دلیل آسیب دیدگی در فهرست قرار نگرفتند. به جای آن‌ها می‌تواند از گرانادا دوارته و رویی سیلوا بهره ببرد. دیدار پرتغال و آذربایجان به دلیل محدودیت‌های کرونایی به جای لیسبون در تورین ایتالیا برگزار می‌شود.

منبع: دنیای ورزش تورنتو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین