کد خبر: ۷۰۱۲۴۳
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰

مادر محمود صارمی درگذشت

حاجیه خانم والیه معظمی گودرزی مادر شهید خبرنگار محمود صارمی صبح امروز چهارشنبه چهارم فروردین ماه به فرزند شهیدش پیوست.
مادر محمود صارمی درگذشت
آفتاب‌‌نیوز :

مادر شهید محمود صارمی صبح امروز چهارشنبه چهارم فروردین ماه در سن ۸۸ سالگی بر اثر سندروم حاد تنفسی درگذشت.

شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید.

پیام تسلیت مدیرکل ارشاد لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان روز چهارشنبه با صدور پیامی، درگذشت مادر شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت احمدحسین فتایی آمده است: خبر درگذشت بانوی وارسته زنده یاد " والیه معظمی گودرزی " والده محترمه شهید خبرنگار " محمود صارمی " موجب تاسف و تاثر جامعه فرهنگ، هنر و رسانه استان لرستان گردید.

این پیام می افزاید: اینجانب این فقدان بزرگ را به خانواده بزرگوار آن مرحومه، مردم شریف شهرستان بروجرد و جامعه رسانه ای کشور تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای روح بلند آن مادر وارسته، علودرجات و برای خانواده داغدار صبر مسئلت می نمایم.

پیام تسلیت استاندار لرستان 

استاندار لرستان نیز روز چهارشنبه با صدور پیامی درگذشت مادر شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را تسلیت گفت.

در پیام سیدموسی خادمی آمده است: خبر درگذشت مرحومه "والیه معظمی گودرزی" والده مکرمه خبرنگار شهید هم استانی، محمود صارمی که روز خبرنگار با نام او مزین گشته بسیار غم انگیز وجانکاه بود.

این پیام می افزاید: اینجانب با تالم فراوان درگذشت این بانوی بزرگوار را به مردم ولایتمدار استان، جامعه خبرنگاران و اصحاب رسانه، خانواده محترمشان و به پیشگاه آن شهید والامقام تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم روحش با بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) قرین رحمت الهی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین