کد خبر: ۷۰۱۴۶۰
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

چرا برانکو ماند و استراماچونی رفت؟

یکی از سوالات بی پاسخ طرفداران استقلال همواره پیرامون وضعیت آندره آ استراماچونی است و اینکه چطور این سرمربی ایتالیایی ایران را ترک کرد.
چرا برانکو ماند و استراماچونی رفت؟
آفتاب‌‌نیوز :

در زمستان دو سال پیش، آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم استقلال تهران به دلیل مشکلات مالی طی بیانیه‌ای پایان همکاری خود با آبی پوشان تهرانی را اعلام کرد و ایران را به مقصد ایتالیا ترک کرد تا بدین ترتیب از سمت خود کناره گیری کند.

استراماچونی که از روند پرداخت دستمزد خود و دستیارانش در زمان مدیرعاملی امیرحسین فتحی رضایت نداشت برای چند هفته‌ای منتظر پذیرش شروطش ماند تا دوباره با چمدان‌‌هایی که به قول خودش بسته مانده بود دوباره عازم ایران شود اما بازگشت او عملی نشد.

در حالیکه پرسپولیس آن زمان با برانکو ایوانکوویچ برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کردند، از سوی طرفداران استقلال تلاش وزارت ورزش و مسئولان امر برای بازگشت سرمربی ایتالیایی به ایران، رضایت بخش توصیف نشد و آنها همواره گلایه داشتند که شرایط برای ادامه همکاری برانکو به عنوان یک سرمربی خارجی فراهم بود اما طلب ۲۰۰ هزار یورویی استراماچونی سبب شد تا او دوباره به نیمکت آبی‌ها برنگردد.

یکی از سوالات بی پاسخ طرفداران استقلال همواره پیرامون وضعیت آندره آ استراماچونی است و اینکه چطور این سرمربی ایتالیایی ایران را ترک کرد. مهدی علی نژاد، معاون ورزش و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به عنوان یکی از نزدیکان مسعود سلطانی فر در ماجرای بازگشت استراماچونی به ایران در این باره توضیح می‌دهد.

از صحبت‌های او اینگونه پیداست که برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش با وجود اینکه نزدیک به یک و نیم میلیون یورو طلب داشتند به همکاری خود ادامه داده و روی نیمکت سرخ‌ها ماندند اما استراماچونی با وجود اینکه تلاش زیادی برای بازگشتش صورت گرفته بود، تصمیم داشت تا پای شروطش بماند و برای بازگشت موافقت خود را اعلام نکند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین