کد خبر: ۷۰۱۵۰۴
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
تردد پرحجم خودرو در محورهای هراز و کندوان

ترافیک جاده‌ها بیشتر شد

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور هراز، محور کندوان و آزادراه رشت ـ قزوین در برخی مقاطع داریم.
ترافیک جاده‌ها بیشتر شد
آفتاب‌‌نیوز :

علی اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر اغلب جاده‌های اصلی کشور باز است و تردد در آنها به صورت روان جریان دارد.

وی تأکید کرد: طبق تاکیدات ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت مردم حتماً از سفر غیرضروری در ایام نوروز خودداری کنند.

وی افزود: بر اساس اطلاعات حاصل از رصد 2355 دستگاه ترددشمار جاده‌ای، کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده‌ها نسبت به روز قبل 7.3 درصد افزایش نشان می‌دهد. در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 8.4 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین 4 تا 5 صبح ثبت شد.

* آزادراه کرج ـ‌ تهران با 109 هزار تردد پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج ـ تهران با حدود 109 هزار تردد ثبت شد و پس از آن آزادراه تهران ـ کرج با 106 هزار تردد و آزادراه کرج ـ قزوین با 102 هزار تردد پرترددترین جاده‌های کشور بود.

* انسداد 10 جاده به دلیل کاهش ایمنی در مسیر

آشوری بیان کرد: در حال حاضر 10 جاده به دلیل کاهش ایمنی مسدود است که در این باره می‌توان به محورهایی نظیر شهداد ـ نهبندان، جاده فرعی شمشک ـ دیزین، محور خرم‌آباد ـ پلدختر، جاده پونل ـ خلخال و محور مسجدسلیمان ـ ایذه اشاره کرد.

* ترافیک سنگین در هراز و کندوان/ تردد پرحجم خودرو در آزادراه رشت ـ قزوین

وی گفت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر در محور کندوان، مسیر جنوب به شمال، محدوده کندوان، همچنین مسیر شمال به جنوب بین مرزن‌آباد تا مجلار و سیاه‌بیشه تا پل زنگوله ترافیک سنگین داریم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها همچنین از بروز ترا فیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب و آزادراه رشت ـ قزوین محدوده رودبار خبر داد.

آشوری با اشاره به بروز ترافیک سنیگن در آزادراه کرج ـ قزوین، محدوده محمدشهر تا مهرویلا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین ـ کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس خبر داد.

وی با بیان اینکه در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم، از بارش باران در برخی جاده‌های استان‌های چهارمحال و بختیاری، گلستان و اصفهان خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین