کد خبر: ۷۰۱۵۱۱
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹

کشف ۵ میلیاردی تجهیزات پزشکی سرقتی

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی از دستگیری ۲ سارق تجهیزات پزشکی و کشف ۵ میلیاردی تجهیزات پزشکی خبر داد.
کشف ۵ میلیاردی تجهیزات پزشکی سرقتی
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کارآگاه هوشنگ کاکاوندی بیان داشت: سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت اماکن تجاری در کلانتری ۱۳۰ نازی آباد تشکیل و با دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی با بیان اینکه شاکی اظهار داشت، سارق یا سارقان یک دستگاه لیزر و میکرودرم و برخی لوازم دیگر از مطبش به ارزش ۵ میلیارد ریال سرقت کرده اند، ادامه داد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و تیمی از کارآگاهان پایگاه هفتم مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی ابراز داشت: در تحقیقات میدانی تصویر واضحی از یکی از سارقان به دست آمد و در نهایت مخفیگاه وی در شهرک مسعودیه شناسایی و با هماهنگی و اخذ دستور قضائی متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه کاکاوندی افزود: با انتقال متهم به پایگاه هفتم این پلیس و مواجهه با ادله‌های جمع آوری شده به بزه انتسابی اعتراف و اذعان کرد، با همدستی فردی به اسم جلیل سرقت را انجام داده است و اموال مسروقه در اختیار همدستش می‌باشد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی در پایان با بیان اینکه کارآگاهان در گام بعدی مخفیگاه متهم متواری را در شهرک ولیعصر (عج) شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی وی را نیز در مخفیگاهش دستگیر کردند، اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی اموال مسروقه کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه به این پایگاه انتقال یافت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان با قرار تأمین مناسب برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سرقت‌های احتمالی دیگر در اختیار این پایگاه قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین