کد خبر: ۷۰۱۵۱۶
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶

جناب وزیر؛ چرا این حرف‌ها را به ما می‌زنید؟

محمد مهاجری در یادداشتی خطالب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از او خواست تا مشکلات ساختاری و اساسی صدا و سیما را به جای توییت کردن، مستقیم به استحضار مقام معظم رهبری برساند.
جناب وزیر؛ چرا این حرف‌ها را به ما می‌زنید؟
آفتاب‌‌نیوز :

محمد مهاجری، روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر سیاسی به بهانه انتقاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوگیری سریال‌ها و برنامه‌های صدا و سیما، یادداشتی را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

«برادر گرامی جناب آقای صالحی!

در توییتی با اشاره به برنامه های صداوسیما نوشته اید این رسانه رسمی در فیلم‌ها و سریال‌ها و برنامه‌هایش مسئولان کشور را عده‌ای جاسوس و چپاول‌گر می‌خواند و با این وصف، انتظار مشارکت حداکثری در انتخابات را دارد.

جناب وزیر! چرا این مطلب را توئیت می‌کنید؟ فرضا هزاران نفر مانند من بخوانند و احساس تلخ «بی صاحب بودن صداوسیما» بر جان‌شان بنشیند. چه مشکلی حل می‌شود؟

شما که از شاگردان رهبر معظم انقلابید و طبق نقل، مورد علاقه معظم‌له هستید، این موضوع را مستدل و مستند، حضورا به استحضار ایشان برسانید.

اگر قرار است چاره‌ای بشود از ناحیه آن عزیز است و گرنه این صداوسیمایی که ما می بینیم عروس هزارداماد است و هر فرد و جناح و قبیله ای، گوشه ای از آن را به تصرف در آورده و حکمرانی می کند و برادر بزرگوارمان آقای علی عسکری هم نقش ناظر کیفی را دارد!(۱) و طفلک بیش از این کاری نمی تواند بکند.

تا تدبیری از بالا صورت نگیرد، آش همین است و کاسه همین.

عزت‌تان مستدام

(۱) در صداوسیما شغلی وجود دارد به نام «ناظر کیفی» که بر روند سریال‌ها و فیلم‌ها و برنامه‌ها نظارت می‌کند. در خود صداوسیما به شوخی می‌گویند ناظر کیفی یعنی کسی که نگاه می‌کند و کیف (و حال) می‌کند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین