کد خبر: ۷۰۱۸۰۷
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹

جمع آوری ۱۵ میلیارد تومان کمک مردمی برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

رئیس سازمان زندان‌ها از همراهی گسترده مردم برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در قالب پویش «دوباره زندگی» و جمع آوری ۱۵ میلیارد تومان کمک مردمی خبر داد.
جمع آوری ۱۵ میلیارد تومان کمک مردمی برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
آفتاب‌‌نیوز :

محمدمهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در جلسه آغازین شورای عالی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۰، به بازدید مسئولان قضایی از جمله دکتر علی باقری دبیر ستاد حقوق بشر، دکتر صاحبکار معاون راهبردی قوه قضاییه، حجت الاسلام مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور و علی القاصی مهر دادستان تهران از زندان‌ها در روز‌های تعطیل سال جدید اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۰ مدیران ستادی سازمان زندان‌ها نیز لحظه سال تحویل را در کنار زندانیان گذراندند.

وی همچنین با تقدیر از رسانه ملی و به ویژه برنامه «عصر جدید»، از همراهی گسترده مردم برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در قالب پویش «دوباره زندگی» و جمع آوری ۱۵ میلیارد تومان کمک مردمی خبر داد و گفت که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز وعده داده با پرداخت رقمی معادل مبلغ جمع آوری شده، در این کار خیر مشارکت نماید.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین «حفظ امنیت و سلامت زندانیان» را اولویت اصلی برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و از اجرای طرح‌های ویژه در این زمینه خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین