کد خبر: ۷۰۱۸۸۹
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

فروش خودروی شاسی بلند روسی در ایران

فروش مستقیم خودروی شاسی بلند پاتریوت از شرکت خودروسازی یواز روسیه پس از ۳۰ سال در ایران از سر گرفته شد.
فروش خودروی شاسی بلند روسی در ایران
آفتاب‌‌نیوز :

فروش مستقیم خودروی شاسی بلند پاتریوت از شرکت خودروسازی یواز روسیه در ایران آغاز شده است. پذیرش درخواست برای این خودرو از شش ماه پیش آغاز شد، اما توزیع کننده محلی، سروش دیزل مبنا به تازگی اولین خودرو را به مشتریان خصوصی تحویل داد. علاوه بر پاتریوت، ایران قصد دارد هانتر، پیکاپ و پروفی را نیز بفروشد.

از زمان اعلام قیمت‌ها در سپتامبر ۲۰۲۰، پاتریوت تقریباً یک و نیم برابر در ایران افزایش قیمت داشته است و از ۶۰۰ میلیون تومان به ۸۶۰ میلیون تومان رسیده است. براین اساس، پاتریوت در ایران حدود ۲۰.۴ هزار دلار قیمت دارد.

از نظر فنی، پاتریوت در ایران با پیکربندی‌های فول آپشن فروخته شده در روسیه تفاوتی ندارند: زیر کاپوت آن یک موتور ZMZ-Pro بنزینی با قدرت ۱۵۰ اسب بخار، یک سیستم انتقال قدرت چهار چرخ متحرک وجود دارد، همچنین دو کیسه هوا، یک سیستم تثبیت کننده، یک سیستم ترمز ضد قفل و سیستم کمک هنگام رانندگی در سربالایی و سرازیری دارد.

در ایران، یواز پاتریوت با سوزوکی ویتارا جمع و جورتر قابل مقایسه است. ظرفیت بازار خودرو ایران بسیار زیاد است و به دلیل تحریم‌های اعمال شده در سال ۲۰۱۸، رقابت نسبت به سایر کشور‌ها کمتر است، براین اساس ممکن است ایران به یکی از کلیدی‌ترین بازار‌های فروش یواز تبدیل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین