کد خبر: ۷۰۱۸۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

پدر آزاده نامداری: نمی‌گذارم حق دخترم پایمال شود

پدر آزاده نامداری پس از دفن این هنرمند از مردم خواست تا به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.
پدر آزاده نامداری: نمی‌گذارم حق دخترم پایمال شود
آفتاب‌‌نیوز :

پیکر آزاده نامداری امروز(دوشنبه 9 فروردین) در قطعه هنرمندان تهران به خاک سپرده شد و پس از مراسم، پدر این هرمند سخنرانی کوتاهی داست و از مردم خواست تا به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

او درباره زندگی دخترش گفت: «آزاده بسیار با عشق بود، سجاد شوهرش را خیلی دوست داشت، در این چند سالی که با هم زندگی کردند خوشبخت بود و سجاد هم با او مهربان بود. آزاده افسرده نبود، همیشه پر نشاط بود، به صحبت‌هایی که در فضای مجازی علیه ما و آزاده می‌شنوید، توجه نکنید.

من خودم دبیر ادبیات بودم، اهل مطبوعات و قلم هستم، خیالتان راحت که صد درصد زندگی‌اش را می‌نویسم و نمی‌گذارم که حقش پایمال شود. دختر من دختر روشنفکر و خردمندی بود. از یک خانواده معلم و فرهنگی بود. معلم‌ها در این مملکت اهل زندگی با امید هستند. امیدوارم که همه حلالش کنید و اگر کسی از ازاده رنجشی دارد او را ببخشد، آزاده در عمر کوتاه سی و پنج ساله‌اش، مردم را دوست داشت و عشقش به مردم هیچگاه فراموش نمی‌شود.

هرچیز که در فضای مجازی می‌بینید دروغ است هرکسی می‌خواهد واقعیت‌ها را بداند با من صحبت کند، تمام چیزهایی که می‌شنوید دروغ است، من بابت پنج سال زندگی مشترک با آزاده، از سجاد سپاسگزارم، امیدوارم من و سجاد بتوانیم گندم را مانند آزاده بزرگ کنیم و یک آزاده جدید تحویل جامعه دهیم. جامعه‌ای که پذیرای امثال آزاده نیستند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
یوم تبلی السرائر..
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
2
4
من هم همیشه گفتم و بازم مطمئنم که خانوم نامداری بسیار اصیل و با نجابت و همچنین بسیار لطیف، خوش صحبت و با محبت بودند. تنها تفاوتشون با ما این بود که فقط و فقط یک عکس از حریم خصوصی ایشون با نامردی تمام گرفته و در معرض قضاوت عموم قرار گرفت.
که کافیه یک چنین عکسی از زوایای پنهان خلوت هر کدوم از ما گرفته بشه ک اونوقت راحت تر میشه خودمونو جای ایشون بذاریم..
خانوم نامداری آدم خوش فکری بودن که کلی هم با آبرو زندگی کردند.
جرمشون مشهور بودنشون بود و اینکه جامعه خرافی و متلاطم ایران ظرفیت پذیرش هر چیزی رو نداره..
نامشون جاویدان باد و امیدوارم که خدای عزیز بهشون لطف بکنه و در جوار رحمت خودش قرار بده. آمین.
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
0
4
آفرین به این پدر ادیب.
آنهایی که بطور مستقیم و غیر مستقیم باعث مرگ این بانوی محترم شدند از خانواده اش طلب بخشش کنند
تارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
0
0
من خانم نامداری و روحیه پرشور و پر انرژی ایشون رو خیلی دوست داشتم خانم نامداری فرزند یک فرهنگی و شخصی روشن فکر و با شخصیت بودند امیدوارم که خداوند متعال به خانواده محترم ایشان صبر جمیل عنایت فرماید و ایشان را هم مورد لطف و رحمت بیکران خویش قرار دهد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین