کد خبر: ۷۰۲۰۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

بشار اسد و همسرش از کرونا رهایی یافتند

دفتر ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد که «بشار اسد» رئیس جمهوری و همسرش «أسما ء أسد» پس از برطرف شدن عوارض ناشی از ابتلا به بیماری «کووید- ۱۹ » امروز (سه شنبه) فعالیت روزمره خود را به طور طبیعی از سر گرفتند.
بشار اسد و همسرش از کرونا رهایی یافتند
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس خبر انتشار یافته در صفحه نهاد ریاست جمهوری سوریه در شبکه اجتماعی فیسبوک آمده است: پس از پایان یافتن دوران قرنطینه و برطرف شدن نشانه‌های بیماری کووید- ۱۹ و منفی شدن نتیجه آزمایش « PCR » رئیس جمهوری سوریه و همسرش، آنها فعالیت روزمره خود را از سر گرفتند.

دفتر ریاست جمهوری سوریه همچنین اعلام کرد که پس از درمان، بشار اسد و همسرش برای همه بیماران آرزوی شفای عاجل نمودند.

نهاد ریاست جمهوری سوریه در روز دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۹ از مبتلا شدن رئیس جمهوری اسد و همسرش به «ویروس کرونا» خبر داده و اعلام کرد که هر وضعیت جسمانی مناسبی دارند و حال عمومی آنها را با ثبات توصیف کرد.

بر اساس آمار رسمی، تاکنون حدود ۱۷ هزار شهروند سوری به بیماری کووید- ۱۹ مبتلا شده که اکثر آنها بهبود یافته و تقریبا هزار نفر نیز در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
0
چشم مسئولین ماروشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
0
تنهانگرانی ما بهبودی اسد...و زنش بود، بالاخره برادری ازبین نرفته پول مولی نیازهست تعارف نکن اسدجان ، یکمدت مریض بودی کاروکاسبی کسادبوده بگو بی رودرواسی ما درخدمتیم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین