کد خبر: ۷۰۲۰۵۲
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

ترافیک سنگین در جاده هراز و کندوان

با توجه به سپری شدن آخرین روزهای تعطیلات نوروزی و برگشت مسافران، جاده‌های هراز و کندوان به عنوان مهم‌ترین محورهای ارتباط گردشگری استان مازندران از ساعاتی پیش با ترافیک سنگین و نیمه سنگین مواجه شده است.
ترافیک سنگین در جاده هراز و کندوان
آفتاب‌‌نیوز :

همزمانی آخرین روزهای تعطیلات نوروزی و با قرمز و نارنجی شدن برخی مناطق پایتخت کشور و بازگشت مسافران به شهرهای خود که عمدتاً ساکنان پایتخت کشور هستند، برای چندمین روز متوالی بار ترافیک سنگین به جاده‌های مازندران بازگشته است.

با وجود اینکه معمولا در سال های گذشته مسافران تا آخرین روزهای تعطیلات نوروزی در استان سرسبز مازندران حضور داشتند و ساعات پایانی تعطیلات را اقدام به بازگشت می کردند، اما امروز سه‌شنبه در نیمه هفته دوم تعطیلات نوروزی محورهای مواصلاتی استان به پایتخت کشور از ترافیک سنگین در امان نماند.

رئیس مرکز مدیریت راه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران درباره وضعیت کنونی محورهای استان گفت: بر اساس تصاویر دوربین‌های کنترل ترافیک، هم اکنون ترافیک در محور هراز، محدوده پارک جنگلی نیمه سنگین است و در محدوده سه راهی چلاو در مسیر خروج از مازندران شاهد ترافیک سنگین و کُندی حرکت خودروها هستیم.

سید محسن هاشمی وضعیت ترافیکی در محدوده بائیجان تا آب اسک محور هراز را نیز پرحجم و گاهی نیمه سنگین توصیف کرد و افزود: در دیگر مسیرهای این جاده مواصلاتی ترافیک پرحجم اما روان را شاهد هستیم.

وی همچنین به وضعیت ترافیکی محور کندوان اشاره کرد و گفت: تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب محور کندوان محدوده مرزن آباد تا مجلار سنگین است و حرکت خودروها به آرامی انجام می شود.

رئیس مرکز مدیریت راه مازندران اضافه کرد: ترافیک در محدوده پل دزبن تا هزارچم و سیاه بیشه تا گچسر جاده کندوان از مسیر شمال به جنوب نیز پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین است.

هاشمی ترافیک در دیگر جاده‌های استان را عادی و روان توصیف کرد و گفت: در برخی شهرهای غربی استان شاهد ترافیک پرحجم در محدوده ورودی و خروجی هستیم.

وی همچینین شرایط جوی محورهای مواصلاتی استان را نیز آفتابی و بدون مداخله جوی اعلام کرد.

مازندران بیش از ۱۱ هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد که حدود چهار هزار کیلومتر آن محور اصلی است.

کندوان و هراز دو محور اصلی ولی کوهستانی مازندران هستند که بیشترین حجم تردد خودروهای گردشگران را در طول سال دارند. محور سوادکوه و کیاسر نیز دیگر جاده های کوهستانی مازندران هستند که بیشتر حجم تردد خودروهای سنگین و باری استان را در اختیار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین