کد خبر: ۷۰۲۰۶۷
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

شکایت نایکی از شرکت نیویورکی؛ خوانندهٔ رپ که پا در «کفش شیطان» کرد

نایکی، تولیدکنندهٔ نامدار کفش و لباس ورزشی روز دوشنبه از شرکتی نیویورکی شکایت کرد که مدلی از تولیدات نایکی را به نام «کفش شیطان» سفارشی کرده و به یاری تبلیغ یک خوانندهٔ رپ جوان به فروش انحصاری گذاشته است.
شکایت نایکی از شرکت نیویورکی؛ خوانندهٔ رپ که پا در «کفش شیطان» کرد
آفتاب‌‌نیوز :

مسئولان نایکی مدعی شده‌اند که شرکت «ام‌.اس.سی.اچ.اف» در استفاده از کتانی‌های مدل «ایر مکس ۹۷» نایکی تخلف کرده و «بدون تأیید و مجوز این شرکت» دست به کاری زده‌اند که به نام تجاری و اعتبار آن آسیب زده است.

وکلای نایکی می‌گویند سؤ برداشت‌های بسیاری صورت گرفته و عده‌ای نیز خواستار تحریم این شرکت به‌خاطر تولید «کفش شیطان» شده‌اند و همهٔ این‌ها ناشی از تخلف فوق بوده است. آنان همچنین خواستار توقف تولید، تبلیغ و فروش این محصول شدند.

«لیل نز ایکس»، خوانندهٔ رپ جوان آمریکایی که پیشتر برندهٔ جایزهٔ گرمی نیز شده این کفش‌ها را هفتهٔ گذشته روی توییتر خود تبلیغ کرد و با این کار واکنش‌هایی را هم برانگیخت. این رپر ۲۱ ساله در ویدئویی که روز جمعه منتشر شد در فضایی فانتزی سری به جهنم می‌زند و با کارکتر شیطان هم می‌رقصد.

طبق اعلام وبسایت «ام‌.اس.سی.اچ.اف» این کتانی‌های قرمز و مشکی رنگ که با الهام از مفهوم شیطان طراحی شده‌اند، در کف خود جوهر سرخ و «یک قطره خون انسان» دارند.

شرکت فوق اعلام کرده بود تنها ۶۶۶ عدد (یادآور عدد وحش آخرالزمان در کتاب مکاشفه یوحنا) از این کتانی‌ها موجود است. سرانجام این کتانی‌ها که هر جفت ۱۰۱۸ دلار قیمت داشتند، همه ظرف یک دقیقهٔ نخست فروش اینترنتی فروخته شد.

شرکت نیویورکی «ام‌.اس.سی.اچ.اف» که به‌ارائهٔ کالاهای عجیب وغریب مشهور شده پیش از این کتانی‌های دیگری از شرکت نایکی را با نام «کفش‌های مسیح» که حاوی آب مقدس و یک نشان صلیب بود به فروش رسانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین