کد خبر: ۷۰۲۱۸۹
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

حماس: به هیچ وجه تعویق انتخابات را قبول نمی کنیم

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد، این جنبش قاطعانه مخالف به تأخیر انداختن انتخابات مجلس قانونگذاری به هر بهانه‌ای است.
حماس: به هیچ وجه تعویق انتخابات را قبول نمی کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از شبکه خبری الجزیره، موسی ابومرزوق، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در توییتی نوشت: ما مخالف تعویق انتخابات به هر بهانه‌ای یا مستثنی کردن ساکنان قدس از آن هستیم. ما خواهان نامزدهایی هستیم که اعتبار و گرایش ملی داشته باشند و از تشکیلات خودگردان می‌ خواهیم از قدرت و ابزارهایی که در اختیار دارد برای حمایت از برخی نامزدهای خاص استفاده نکند.

پیش از این جبریل الرجوب، دبیر کمیته مرکزی فتح از فشارهای رژیم صهیونیستی و فشارهای منطقه ای و عربی برای لغو انتخابات خبر داده و گفته بود که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با این فشارها مخالفت کرده است.

الرجوب دلایل این فشارها برای به تأخیر انداختن یا لغو انتخابات را اعلام نکرد اما روزنامه های اسرائیلی فاش کردند که تل آویو و برخی کشورهای منطقه نگران پیروزی حماس در انتخابات به دلیل دودستگی ها در فتح هستند.

همچنین تشکیلات خودگردان فلسطین هنوز پاسخی برای درخواست خود از رژیم صهیونیستی برای برگزاری انتخابات در قدس شرقی دریافت نکرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین