کد خبر: ۷۰۲۲۸۴
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹

حضور در سواحل کیش ممنوع شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کیش گفت: طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا تردد و حضور در سواحل این جزیره در روز ۱۳ فروردین ممنوع است.
حضور در سواحل کیش ممنوع شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ بهرام ایمانی نسب چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این محدودیت به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا اعمال شده که طبق این تصمیمات تجمع و توقف وسایل نقلیه، دورهمی افراد در سواحل، پارک‌ها و جنگل‌ها، تفرجگاه‌های جزیره کیش ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه این ممنوعیت و محدویت‌ها از ساعت ۷ صبح روز ۱۳ فروردین تا ساعت ۲ بامداد روز ۱۴ فروردین اعمال خواهد شد اضافه کرد: صاحبان خودروها در صورت تخلف به مبلغ پنج میلیون ریال جریمه و یک هفته خودروی آنان توقیف خواهد شد.

رییس پلیس راهور کیش گفت: اطلاع رسانی محدودیت‌های کرونایی روز طبیعت از طریق پیامک در بازه‌های زمانی مختلف به مالکان خودروهای جزیره کیش ارسال می‌شود.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان هرمزگان شمار بستری های کرونا در هرمزگان در یک هفته اخیر نسبت به هفته قبل بیش از ۱۵۰ درصد رشد داشته و بیشتر مبتلایان نیز از نوع کرونای جهش یافته هستند.

با توجه به شرایط موجود ، این استان هم اکنون در وضعیت هشدار قرمز کرونایی قرار دارد و وضعیت شیوع این ویروس در جزیره کیش نیز طبق آخرین اعلام ستاد ملی کرونا زرد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین