کد خبر: ۷۰۲۳۳۶
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

۶ باشگاه بدنسازی پلمب شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: به دلیل وضعیت نارنجی کرونایی و عدم توجه به اخطاریه‌های صادره ستاد کرونا، ۶ باشگاه بدنسازی متخلف در شهرستان گناوه پلمب شد.
۶ باشگاه بدنسازی پلمب شد
آفتاب‌‌نیوز :

عصمت حیدری اظهار داشت: همزمان با آغاز محدودیت های دو هفته ای در کل کشور و کنترل همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ واحد های گشتی و نظارت اداره بهداشت و درمان گناوه افزایش یافته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه افزود: در گشت‌های بازرسی این اداره، روز گذشته ۶ باشگاه ورزش بدنسازی بانوان و آقایان به علت بی‌توجهی به اخطاریه‌ها و مصوبات ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا و فعالیت غیرقانونی در گناوه پلمب شد.

وی افزود: با توجه به وضعیت نارنجی و شیوع ویروس کرونا در شهرستان گناوه، طبق مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا ویروس فعالیت باشگاه‌های ورزشی ممنوع و برای حفظ سلامت مردم با متخلفین و متصدیان باشگاه‌های ورزشی که از این مصوبات تخطی کنند برخورد قضائی به عمل خواهد آمد و باشگاه آنان پلمب خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت گناوه در پایان گفت: با توجه به شدت یافتن کرونا و وضعیت نارنجی شهرستان گناوه، جوانان و ورزشکاران علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی باید در شرایط بد کرونایی این روزها از تمرین و ورزش در این اماکن پرتجمع خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین