کد خبر: ۷۰۲۳۵۴
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

وزنه برداران پارالمپیکی واکسینه می شوند

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان از انجام واکسیناسیون ورزشکاران پارالمپیکی برابر ویروس کرونا خبر داد و گفت: روز یکشنبه ۱۵ فروردین کلیه ورزشکاران پارالمپیکی برابر بیماری کرونا واکسینه خواهند شد.
وزنه برداران پارالمپیکی واکسینه می شوند
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود حمیدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران پارالمپیکی و مبارزه با بیماری کرونا، واکسیناسیون کلیه ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو، روز یکشنبه ۱۵ فروردین انجام خواهد شد. 

وی همچنین درباره زمان برگزاری اردوی ورزشکاران پارالمپیکی در سال جدید، گفت: اردوی آمادگی کلیه ورزشکاران اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو از ۱۵ فروردین به بعد در تهران و کیش برپا خواهد شد. 

حمیدی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل مربی حامد امیری پرتابگر نیزه شانس کسب مدال طلا در توکیو مرتفع شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: اردوی آمادگی حامد امیری از روز یکشنبه ۱۵ فروردین به همراه محسن عزیزنژاد مربی اختصاصی پرتاب نیزه پس از انجام واکسیناسیون در جزیره کیش آغاز می‌شود و به مدت یکماه ادامه خواهد داشت. 

وی در پایان از برگزاری اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانان بوچیای زنان و مردان در محل فدراسیون جانبازان و معلولان خبر داد و افزود: اولین مرحله اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانان بوچیای زنان و مردان انتخابی بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین ۲۰۲۱، با دعوت از ۳۰ ورزشکار از شانزدهم تا نوزدهم فروردین ماه در محل فدراسیون برگزار می شود و در پایان این اردوی استعدادیابی، نفرات اصلی جهت اعزام به بازیهای پاراآسیایی جوانان، به تیم ملی دعوت خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین