کد خبر: ۷۰۲۴۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳

عکس| برگزاری مراسم ختم چندین هزار نفری در شوش!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به برگزاری مراسم ختم چندین هزار نفری امروز در شوش گفت: هر چه تلاش می‌کنیم، در تجمعات بر باد می‌رود.
عکس| برگزاری مراسم ختم چندین هزار نفری در شوش!
آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز تصاویر مراسمی با حضور چند هزار نفر در شهرستان شوش را دیدم و تاسف خوردم که چگونه تلاش و زحمات همکاران ما در نظام سلامت و سایر ارگان‌ها برای مهار موج کرونا در حال تلف شدن است.

وی با بیان اینکه هر چه تلاش می‌کنیم، در تجمعات بر باد می‌رود، افزود: هزاران نفر بدون هیچ پروتکلی دور هم جمع شده‌اند و در روزهای آینده قطعا شمار زیادی از آن‌ها و حتی افرادی که در تجمع نبوده‌اند به علت سرایت ویروس به آن‌ها، کارشان به مراکز درمانی کشیده خواهد شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: همکاران ما در حوزه بهداشت و درمان خوزستان بیش از دو ماه در حال مقاومت در برابر کرونای جهش‌یافته هستند و خسته و فرسوده شده‌اند اما در این تجمعات زحمات‌شان تلف می‌شود.

وی افزود: انتظار داریم دستگاه‌های مسئول و فرمانداری‌ها نظارت بیشتری بر عدم برگزاری این مراسم‌ها داشته باشند تا جان‌های بیشتری گرفته نشود. فکری به حال مراسم‌ها و تجمعات نشود کرونا در خوزستان جمع نخواهد شد.

امروز (۱۲ فروردین‌ماه) تصاویر و فیلم‌هایی از برگزاری یک مراسم ختم با حضور چندین هزار نفر در یکی از روستاهای شوش منتشر شده است که شرکت‌کنندگان بدون رعایت پروتکل‌ها و به صورت انبوه حضور داشته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
0
0
یک شماره تماس اعلام نشد که مردم اگر شاهد تجمعاتی از این نوع بودند اطلاع دهند.اصلٱ هیچ مسئولی در قید و بند کرونا نبود.انگار که خیالشان از بابت خود و خانواده هایشان آسوده شده است شاید واکسن باعث این بی خیالی شده.همه شعارهای مربوط به محدودبتها که چنین می کنیم و چنان می کنیم هم لافی بیش نبوده و هیچ محدودیتی عملٱ اعمال نشد.خدا می داند پشت پرده این بیخیالی و رها کردنها چه چیزی نهفته است حالا با کمال وقاحت و پرویی از بروز پیک چهارم می گویند.امثال من بیسواد و مسن همچو چیزی را پیش بینی کردبم آنوقت شمای مسئول و مدیران ارشد این مملکت نمی دانستید.البته که کسی باور نمی کند که شما اینقدر کند ذهن بوده باشید .می دانستید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین