کد خبر: ۷۰۲۴۸۰
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

جواد خواجوی: باعث شدم آدم‌ها به‌راحتی با هم مشهدی صحبت کنند

جواد خواجوی، بازیگر سریال «نوروز رنگی» معتقد است آن‌چه در طول سه سال گذشته در صفحه اینستاگرامش انجام داده، موجب شده است افراد به راحتی با هم مشهدی صحبت می‌کنند.
جواد خواجوی: باعث شدم آدم‌ها به‌راحتی با هم مشهدی صحبت کنند
آفتاب‌‌نیوز :

شاید صداگذاری ویدئو با لهجه مشهدی و چهره اینستاگرامی‌شدن، نخستین عباراتی باشد که با شنیدن نام جواد خواجوی به ذهن‌مان می‌رسد اما زندگی هنری او، شامل جنبه‌هایی دیگر از جمله بازی در مقابل دوربین هم می‌شود.

خواجوی که نوروز ۱۴۰۰ با سریال «نوروز رنگی» به کارگردانی علی مسعودی از قاب شبکه پنج سیما مهمان خانه‌های مردم شد، در خصوص عشق و علاقه‌اش به لهجه مشهدی توضیح داد: «ما زمانی که سعی می‌کنیم به گونه‌ای دیگر صحبت کنیم، کلمه کم می‌آوریم و حتی نمی‌توانیم منظورمان را دست انتقال دهیم، نمی‌توانیم حس‌مان را بیان کنیم و ارتباط‌مان ضعیف می‌شود. من در این سه سال اخیر که در صفحه اینستاگرامم سعی کردم همه چیز با لهجه و مشهدی باشد، تاثیرش را در شهر خودم دیدم. این اتفاق افتاد که الان افراد به راحتی با هم مشهدی صحبت می‌کنند، جوانانی که یک روزی فکرش را هم نمی‌کردند که با هم مشهدی صحبت کنند، حالا معاشرت کردن‌شان با لهجه شده و اگر در حد یک شوخی کوتاه باشد، بازهم باارزش است.»

او ادامه داد: «اگر در تهران بچرخید می‌بینید که آن فردی که اصفهانی است با همان لهجه صحبت می‌کند، اما کسی که مشهدی است، با لهجه مشهدی صحبت نمی‌کند و سعی می‌کند که با لهجه تهرانی صحبت کند. من در این مدت بازخوردهای خیلی خوبی گرفتم یکی از خانم‌های ورزشکار به من گفت که سال‌ها با دوستانش در اردوی تیم ملی، هیچ وقت با لهجه مشهدی صحبت نمی‌کرده و آن را پنهان می‌کرده است، اما الان به گونه‌ای شده که بچه‌ها دوست دارند او مشهدی صحبت کند و آن‌ها بشنوند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین