کد خبر: ۷۰۲۵۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

ائمه جمعه کرمان: دولت جوان و حزب‌اللهی علاج دردهای مزمن کشور است

ائمه جمعه کرمان حضور مردم در انتخابات را مایه اقتدار کشور دانستند و تأکید کردند: انتخاب دولت جوان، حزب‌اللهی و کارآمد می‌تواند دردهای مزمن کشور را درمان کند.
ائمه جمعه کرمان: دولت جوان و حزب‌اللهی علاج دردهای مزمن کشور است
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری در خطبه‌های نماز جمعه کوهبنان اظهار کرد: در روز طبیعت قرار داریم، روزی که انسان باید درس معرفت، بصیرت و خروج را از طبیعت فرا بگیرد.

باید دولت پای کار و آماده انتخاب کنیم

وی با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و قدردانی از این عزیزان افزود: نیروهای اطلاعات همواره امنیت را برای مردم به ارمغان می‌آورند و با حفظ اسرار مردم به‌دنبال افشای توطئه‌های دشمنان هستند.

جعفری ابراز داشت: نیروهای اطلاعاتی متقی و مستقل هستند. کار را فقط برای رضایت حضرت حق انجام می‌دهند و حضرت امام (ره) به آنها لقب مجاهد فی سبیل‌الله دادند.

امام جمعه کوهبنان با بیان اینکه علاج دردهای مزمن کشور و امنیت و اقتدار ما وابسته به حضور در انتخابات است و البته باید انتخاب اصلح و مناسب صورت گیرد تا دولت جوان و حزب‌اللهی برسر کار بیاید، خاطرنشان کرد: باید دولت پای کار، آماده، بانشاط و قوی برگزینیم، در حالی که در دوران دفاع مقدس اکثر فرماندهان ما جوان بودند که به خوبی جنگ را اداره کردند.

مسأله‌ای که خشم دشمن را برانگیزد، برای ما خوب است

حجت‌الاسلام روح‌الله اکبری‌نیا امام جمعه موقت جیرفت بیان کرد: مهمترین مسأله چند روز اخیر کشور، امضای سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین است و اولین نکته در مورد این سند آن است که ببینیم چه کسانی از امضای این سند ناراحت هستند که می‌بینیم دشمنان قسم خورده ایران مانند آمریکا، اسرائیل، سعودی‌ها، منافقان و سلطنت‌طلب‌ها از این توافق بین ایران و چین ناراحت هستند و بدانید که اگر مسأله‌ای موجب ناراحتی دشمن شده است، برای ما خوب است.

وی ادامه داد: روابط ایران با چین دور و دراز است و بعد از انقلاب اسلامی، چین، دوست ایران بوده و این سند همکاری دو طرفه است.

اکبری‌نیا با اشاره به اینکه کشور چین، همین الان که ما تحریم هستیم و عملاً بانک‌های ایران با اروپا کار نمی‌کنند در حال خرید نفت، از ایران است، تصریح کرد: نکته دیگر، ارکان نظام، پشت این سند راهبردی هستند و رهبری برای این سند، نماینده و رایزن مشخص کرده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد: این قرارداد و سند همکاری ۲۵ ساله بین ایران و چین، بتواند بخش مهمی از تحریم‌های آمریکا را بردارد و ما از جنگ اقتصادی، پیروز بیرون بیاییم.

سند همکاری ایران و چین نشان داد دنیا محدود به آمریکا نیست

حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار با اشاره به تقدیر رهبر انقلاب از برنامه‌های ابتکاری نسبت به شهیدان اظهار داشت: کاشت نهال، تهیه جهیزیه، درمان رایگان، ختم قرآن، نامگذاری فرزندان به نیابت از شهیدان مورد تحسین و تجلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه حمایت از انقلاب، امام راحل، دفاع از ولایت فقیه، تقویت حجاب، دفع شر دشمن و هموارشدن راه و تحقق اهداف نظام، از آرمان‌‌ها و انگیزه‌های شهیدان بوده است و انگیزه‌ها و آرمان‌های مقدس شهیدان نباید فراموش شود.

منتظری ابراز کرد: یکی از موضوعاتی که موجب خشم و ناراحتی آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی و غربزده‌ها شده است، سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین است و جیغ و داد سران استکبار و صهیونیسم به خاطر گام بلندی است که نظام اسلامی برداشته است.

وی افزود: سند همکاری ۲۵ سال ایران چین به این معناست که دنیا محدود به آمریکا و کشورهای اروپایی نیست.

امام جمعه شهر انار تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری امسال ملت بزرگ ایران نیاز به یک دولت کارآمد، پرکار و بانشاط، مردمی، خدمت‌رسان و شایسته سالار دارد. دولت آینده باید دولت تولید، دولت شجاع و عزتمندی و دولت فسادستیز باشد.

منتظری در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به مشکلات شهرستان انار از جمله اشتغال، بیان کرد: بعد از ۱۲ سال از ارتقاء انار به شهرستان هنوز بعضی از ادارات شهرستان راه‌اندازی نشده و بعضی در شرف تعطیلی هستند.

تحقق شعار سال نیازمند برداشتن نگاه از غرب است

حجت‌الااسلام رفیعی امام جمعه فاریاب با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان کرد: این مجاهدان در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی حضور دارند و امنیت و آرامشی که در کشور سایه افکنده مرهون تلاش این عزیزان هستیم.

وی در ادامه به تبیین شعار سال پرداخت و در این رابطه ابراز داشت: وقتی تولید باشد اشتغال هست، بیکاری نیست، فقر نیست، تحریم‌ها بی‌اثر خواهند شد، بنابراین برای تحقق شعار سال پیش نیازهایی هم احتیاج داریم مثل برداشتن قوانین کهنه و به کمک آمدن بانک‌ها، برداشتن نگاه‌ها از غرب و اروپا، نگاه به ظرفیت‌های داخلی، به‌طور مثال اگر در همین فاریاب حمایت از کشاورزی، دامداری، صنایع تبدیلی و مرغداری شود، اشتغال ایجاد شده و رفع محرومیت خواهد شد.

وی در پایان اشاره‌ای هم به انتخابات پیش رو داشت که مردم به‌دنبال دولت انقلابی، کار آمد، شجاع و مدبر هستند و جریان غربگرا هم در تلاش هستند پروژه رقیب‌هراسی راه بیاندازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
عبا دالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
0
0
باشد دولت احمدی نژاد تان را دیدیم بیش از هشتصد میلیارد در هشت سال از بین رفت دولت جوان تان را هم خواهیم دیدفردا زیر حرفتان نزنید نگید ما نگفتیم باشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین