کد خبر: ۷۰۲۵۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸

ترافیک در آزادراه‌های قزوین نیمه سنگین است

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ترافیک هم اکنون در آزاد راه‌های قزوین - رشت و قزوین - زنجان نیمه سنگین و در آزادراه قزوین - کرج نیز نیمه سنگین و تردد خودروها تا حدودی روان جریان دارد.
ترافیک در آزادراه‌های قزوین نیمه سنگین است
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ابراهیمی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه با رعایت قوانین راهنمایی از سوی رانندگان از روز گذشته تا امروز حادثه رانندگی منجر به فوت تاکنون گزارش نشده است.

وی با اشاره به استقرار ۱۰۰ درصدی عوامل پلیس راه در مسیرهای ارتباطی استان، تاکید کرد: به مسافران و رانندگانی که هنوز سفر خود را آغاز نکرده اند نیز توصیه می شود طی روزهای آینده اقدام به سفر کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین خستگی و خواب آلودگی را مهمترین علت سوانح رانندگی در راه‌های ارتباطی این استان اعلام کرد و یادآور شد: همواره به رانندگان توصیه شده تا بعد از ۲ ساعت رانندگی به مدت ۱۵ دقیقه در استراحتگاه‌های بین راهی توقف کرده و سپس ادامه مسیر دهند.

سردار ابراهیمی خاطرنشان کرد: برخی رانندگان نیز متاسفانه به تذکرات مکرر پلیس مبنی بر توقف نکردن در حاشیه راه‌ها عمل نکرده تا جایی که همچنان شاهد استقرار برخی رانندگان در حاشیه راه برای استراحت و غذاخوردن هستیم که این مساله باعث بروز برخی سوانح رانندگی دلخراش می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین به روز طبیعت نیز اشاره کرد و گفت: بسیاری از شهروندان قزوینی خوشبختانه در خانه ماندن را در این روز به بیرون رفتن ترجیح دادند اما برخی نیز به این توصیه بهداشتی عمل نکرده و اقدام به اتراق کردن در باغات اطراف شهر قزوین کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین