کد خبر: ۷۰۲۵۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
انریکه نیاید، خریدهای مضحک متوقف شوند؛

پنج شرط مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا

آینده لیونل مسی در بارسلونا همچنان یکی از بزرگ‌ترین اسرار فعلی فوتبال جهان است.
پنج شرط مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا
آفتاب‌‌نیوز :

ملی‌پوش آرژانتینی با توجه شرایط نجومی قراردادش که افشای مفاد آن جنجالی بزرگ را در دنیای فوتبال ایجاد کرد، درنهایت با وجود اینکه قصد خروج از نوکمپ را داشت، آهسته آهسته در شروع فصل به بارسلونا ملحق شد و دوباره نقش کلیدی‌اش در جمع بلوگرانا پس گرفت.

مسی در حال حاضر در روندی صعودی در بارسلونا قرار دارد و به نظر می آید از حضور در کاتالونیا خوشحال است. اما با این حال او همچنان برگه تمدید قراداد خود را قرار است در ماه خرداد به پایان برسد، امضا نکرده است. با این حساب گمانه زنی ها در مورد آینده او همچنان ادامه دارد، اما احتمال اینکه او فوتبال خود را در بارسلونا تمام کند نیز بسیار زیاد است.

خوآن لاپورتا رئیس جدید بارسلونا مسئول متقاعد کردن مسی است و شرایط تازه را به وی ابلاغ خواهد کرد. امروز نامه اسپورت کاتولونیا با انتشار گزارشی خبر داد، مسی 5 تقاضای به خصوص از لاپورتا داشته و رئیس جدید بارسلونا برای تمدید قرارداد آنها را برآورده کند. به نوشته این رسانه، مسی و لاپورتا درباره احتمال تمدید قرارداد صحبت کرده اند و این برنده شش گانه توپ طلا به فکر ماندن در بارسلوناست و حتی تمایل دارد به دلیل وخامت اوضاع مالی باشگاه مبلغ قراردادش را کاهش دهد. با این حال او پنج خواسته به لاپورتا ارائه کرده که برای ادامه کار در بارسلونا انتظار دارد، رئیس جدید آنها را عملی کند:

1- ایجاد یک تیم رقابتی که بتواند دوباره لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورد و بر سر قهرمانی آن بجنگد.

2- یک پیشرفت گسترده در استراتژی فعلی استخدام بازیکنان تا خریدهای مضحکی مثل فیلیپ کوتینیو یا مارتین برایتویت دوباره سر از بارسلونا درنیاورند.

3- مسی دوست دارد الگوی ستاره های نوظهور آکادمی بارسلونا؛ ستاره هایی مثل پدری یا آنسو فاتی باشد و باشگاه به رشد ارگانیک خود در این مسیر ادامه دهد.

4- پل ارتباطی قوی با رونالد کومان. آنها قبلا در این مورد با هم به توافق رسیده اند و مسی دوست ندارد لوئیز انریکه سرمربی فعلی تیم ملی اسپانیا دوباره به بارسلونا بازگردد.

5- ارتباط مستقیم با لاپورتا. مسی و لاپورتا یک رابطه دیرینه با هم دارند و به عقیده مسی حفظ این ارتباط و تقویت آن به آینده باشگاه کمک زیادی خواهد کرد.

البته لاپورتا خود به خود در حال اجرای برخی از این خواسته‌ها است؛ به عنوان مثال او با نماینده ارلینگ هالند، آلد اینگه هالند پدر ارلینگ و مینو رایولا مدیر برنامه هایش ملاقات کرده، تا احتمالا او را در تابستان آتی به خدمت بگیرد. نکته جالب این است که در مکالمات میان طرفین موضوع مسی نیز مطرح شده و جاه طلبی بارسلونا برای کسب لیگ قهرمانان اروپا و بازگشت به نقطه طلایی مورد بحث قرار گرفته است. مسی در دوره قبلی مدیریت بارسلونا تنش‌های زیادی با بارتمئو داشت و دوست ندارد این اتفاق در دوره لاپورتا هم برای او رخ بدهد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
عباسی
|
Germany
|
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
مشکل بارسا اینه که مسی خودشو برتر از باشگاه میدونه و فکر میکنه سیاست کلی باشگاه باید به محوریت مسی بچرخه. غافل ازینکه خودش پابه سن گذاشته و کیفیت قبلی را نداره اما خودشو برتراز همه میدونه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین