کد خبر: ۷۰۲۶۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

کرونا تاکنون جان چند نفر را در تهران گرفته است؟

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز ۲۵ هزار و ۲۰۰ شهروند تهرانی جان خود را به دلیل ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.
کرونا تاکنون جان چند نفر را در تهران گرفته است؟
آفتاب‌‌نیوز :

ناهید خداکرمی با اشاره به افزایش آمار مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در پایتخت اظهار کرد: متأسفانه در هفته دوم فروردین ۱۴۰۰ شاهد افزایش بیش از دو برابری متوفیان ناشی از ویروس کرونا نسبت به اسفند ۹۹ بوده‌ایم و این شرایط همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون آمار مرگ ناشی از ویروس کرونا در تهران روزانه به ۳۷ تا ۳۸ نفر رسیده است و براساس آمار ثبت شده در بهشت زهرا(س) از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز ۲۵ هزار و ۲۰۰ شهروند تهرانی جان خود را از دست داده‌اند و این تعداد در بهشت زهرا(س) پذیرش و ثبت شده‌اند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر در پیک چهارم کرونا قرار داریم و از شهروندان درخواست می‌شود که پروتکل‌های بهداشتی به‌ویژه استفاده از ماسک را رعایت کنند چرا که با توجه به شرایط کشور درباره تولید و تقاضای واکسن و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد تنها راه برای کنترل و نجات از ویروس کرونا، استفاده از ماسک است.

خداکرمی ضمن توصیه به شهروندان در ارتباط با استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی و شلوغ و عدم صحبت در این مکان‌ها گفت: با توجه به افزایش مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا ممکن است این آمار در اردیبهشت و خرداد بیشتر شود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهم است و در مکان‌های شلوغ از جمله مترو از دو ماسک استفاده شود.

وی با اشاره به علائم ویروس کرونا خاطرنشان کرد: در صورتی که شهروندان هر کدام از علائم از جمله تب، بدن درد، حالت تهوع و... را داشتند حتماً به پزشک مراجعه کنند و از تردد در سطح شهر حتما بپرهیزند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
0
0
این همه به مردم برای رعایت موارد بهداشتی توصیه نفرمایید واکسن تهیه کنید از کشورهای های حاشیه خلیج فارس یاد بگیرید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین