کد خبر: ۷۰۲۶۶۰
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸

توقف تراکتور در اولین ایستگاهِ ۱۴۰۰؛ طلسم‌هایی که شکسته نشد

تراکتور برای دومین هفته متوالی در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی و زدن گل نشد. این تیم مقابل مس رفسنجان به تساوی رضایت داد.
توقف تراکتور در اولین ایستگاهِ ۱۴۰۰؛ طلسم‌هایی که شکسته نشد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های تراکتور تبریز و مس رفسنجان از ساعت ۱۷ امروز(شنبه) در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار کننده یکی از بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران بودند که این مسابقه در پایان با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسید.

با وجود بدون گل بودن بازی، شاهد ایجاد موقعیت‌های فراوانی روی ۲ دروازه بودیم. هم شاگردان رسول خطیبی و هم مردان محمد ربیعی بارها در موقعیت گلزنی قرار گرفتند اما درخشش محمدرضا اخباری و محمدرضا اخباری در کنار عملکرد خوب مدافعان و بی‌دقتی مهاجمان مانع از رد و بدل شدن گل شد.

این دومین هفته بدون برد و گل زده برای تراکتور بود. آنها هفته قبل مقابل سپاهان با ۲ گل شکست خورده بودند. البته که مس نیز در چهار هفته اخیر سه تساوی و یک باخت را متحمل شده و به پیروزی دست پیدا نکرده است.

با این حساب پرشورهای تبریزی ۲ امتیاز حساس را از دست دادند و با ۲۷ امتیاز در رده پنجم جای گرفتند و جایِ آلومینیوم اراک را گرفتند. مس رفسنجان هم با ۲۵ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.

ترکیب مس رفسنجان

داود نوشی‌صوفیانی، حسن جعفری، مسیح زاهدی، هومن ربیع‌زاده، عقیل کعبی، سجاد آشوری، مهدی کیانی، علیرضا نقی‌زاده، مهرداد رضایی، فراز امامعلی، محمدرضا سلیمانی

ترکیب تراکتور

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، محمد مسلمی‌پور، مهدی تیکدری، حمید بوحمدان، اشکان دژاگه، میثم تیموری، مسعود شجاعی، سامان نریمان جهان، محمد عباس‌زاده

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین