کد خبر: ۷۰۲۷۱۴
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱

پرسپولیس از پدیده شکایت کرد

باشگاه پرسپولیس از باشگاه پدیده خراسان به علت استفاده غیرقانونی از یک بازیکن شکایت کرد.
پرسپولیس از پدیده شکایت کرد
آفتاب‌‌نیوز :

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در واکنش به خبر شکایت باشگاه پدیده خراسان (شهرخودرو مشهد) بابت حضور عیسی آل‌کثیر در میدان گفت: علت شکایت حریف را نمی‌دانیم، اما مدارک کاملی برای این شکایت در اختیار داریم.

ابراهیم شکوری افزود: مجوز حضور آل‌کثیر در این دیدار از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه ارسال شد و confirm حضورش در میدان، بعد از اتمام محرومیت از AFC را مکتوب دریافت کردیم. مبلغ جریمه ۱۰ هزار دلاری این بازیکن هم، از محل مطالبات باشگاه در کنفدراسیون پرداخت شد و از این نظر، هیچ مشکلی در میان نیست؛ لذا نمی‌دانیم باشگاه پدیده بابت چه موضوعی اعتراض کرده است.

به گزارش باشگاه پرسپولیس، وی ادامه داد: ما از باشگاه پدیده مشهد شکایت کرده‌ایم؛ زیرا به ما اعلام شده که این تیم مقابل پرسپولیس از یک بازیکن غیرقانونی که فسخ‌قراردادش مشکل دارد، استفاده کرده است. به محض پایان دیدار، نامه اعتراض خود را به ناظر بازی دادیم تا در سازمان لیگ بررسی شود؛ لذا براساس اطلاعات ما، بازیکن تیم پدیده به نام محمدرضا فلاحیان (بازیکن تیم نود ارومیه) که مقابل پرسپولیس به میدان آمد، فسخ‌قرارداد غیرقانونی داشته و اسناد و مستندات آن نیز موجود است. از این‌رو منتظریم تا تکلیفش مشخص شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین